Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Audrina
#488946
Weet iemand of ze bij de Makro ook kvv verkopen en zo ja welk merk / welke merken? :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#488965
Alleen Rodi. Prijzen weet ik niet meer, maar ik weet alleen nog dat het altijd wel voordeliger was dan in de winkel. De doosjes van 4 zitten in een traytje van 4/5 verpakt.
Door Jojo
#490395
Yep, alle varianten van Rodi. Ik haal er altijd de lam-rijst versie, heb alleen natuurlijk niet zo 1,2,3 hier een bonnetje liggen ::) zul je altijd net zien :-\
Door jeanne
#490559
[quote="Angelique"]
Alleen Rodi. Prijzen weet ik niet meer, maar ik weet alleen nog dat het altijd wel voordeliger was dan in de winkel. De doosjes van 4 zitten in een traytje van 4/5 verpakt.
[/quote]klopt, Rodi
en bij de Klamer (is ook van Makro) hebben ze ook lamshart en runderhart, ligt naast de rodi ;)
Ik haal daar altijd het lamshart en kippevleugeltjes/dijtjes
Gebruikersavatar
Door Angelique
#490560
[quote="jeanne"]
klopt, Rodi
en bij de Klamer (is ook van Makro) hebben ze ook lamshart en runderhart, ligt naast de rodi ;)
Ik haal daar altijd het lamshart en kippevleugeltjes/dijtjes

[/quote]

Makro toch ook? tenminste, hier en in breda en in duiven (verder ben ik niet gekomen:-) )

Het lamsgehakt (ook in de vriezer) vinden ze hier ook wel lekker.
Door reno
#493524
De Rodi van de Makro is niet veel goedkoper dan in de winkel. We hebben zelfs bij de Makro 10 cent per pak meer betaald dan in de supermarkt.
Tja, tenzij je de btw kunt aftrekken. Anders scheelt het je niets.
Door judith1967
#494357
Bij Bassie kost de Rund compleet(met groenten) 0.86 cent.De pens/hart compleet kost ook 0.86 cent.
Ik haal het dus gewoon bij Bassie. ;)
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 17 feb 2006, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#494561
We hebben in Delft geen Bassie. Wel een AH en daar is de lamrijst 1,27. Maar daar hebben ze telkens maar 4 of 5 pakjes van, dus dat schiet ook niet echt op. :-\
Door judith1967
#494808
[quote="Audrina"]
We hebben in Delft geen Bassie. Wel een AH en daar is de lamrijst 1,27. Maar daar hebben ze telkens maar 4 of 5 pakjes van, dus dat schiet ook niet echt op. :-\
[/quote]

zohe,ik betal bij Bassie voor de lamshart 1.35
toch een stukkie duurder dan de Appie.Mm,Bassie heeft altijd wel hun vriezerplakje volstaan met Rodi.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#495249
Ik had van de rodi altijd de kennelverpakking een doos gevuld met hamburgers zonder dat ze per 4 verpakt zitten, bestaat dat niet meer?
Door Audrina
#495314
[quote="sylvia"]
Ik had van de rodi altijd de kennelverpakking een doos gevuld met hamburgers zonder dat ze per 4 verpakt zitten, bestaat dat niet meer?
[/quote]

Ja hoor, die zijn er nog steeds. Dat zijn van die dozen met 20 stuks / 2 kilo er in. En van pens/hart hebben ze tegenwoordig zelfs dozen met 10 kilo.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#495380
[quote="Audrina"]
Ja hoor, die zijn er nog steeds. Dat zijn van die dozen met 20 stuks / 2 kilo er in. En van pens/hart hebben ze tegenwoordig zelfs dozen met 10 kilo.
[/quote]

Kun je daar niet aan komen, want volgens mijn geheugen waren die dozen toch wel stukken goedkoper dan de kleine pakjes.
Door Audrina
#495396
[quote="Angelique"]
Kun je daar niet aan komen, want volgens mijn geheugen waren die dozen toch wel stukken goedkoper dan de kleine pakjes.
[/quote]

Alleen via de dierenspeciaalzaak en die rekent voor zo'n "grote" doos dan wat ie voor 5 kleine pakjes zou rekenen. >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door