Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#477073
Ja goed idee. Dierenosteopaten zijn moeilijk te vinden op internet.

Ik vind het moeilijk te zeggen hoe het met wandor gaat. Hij reageert vaak agressief op allerlei impulsen van de omgeving. Hij laat vaak zijn tanden zien en gromt vaak. Ik weet inmiddels echt niet meer of het door (angst voor) pijn komt of omdat hij een opvliegend karakter heeft. Ik hoop dat deze osteopaat me weer verder kan helpen.
Door Eef+Stippels
#477087
Lizzy schreef: Pfff, ik hoop het ook, dat zij wat voor je kan betekenen. Sterkte, wat dit moet niet makkelijk voor je zijn!
Nee, het is niet makkelijk, maar ik ben blij dat ik nu een adres hier in de buurt heb, 8 uur rijden voor 1 behandeling door Rhonda vond ik toch wat veel. Ik hoop dat ze me wat concreets kan vertellen, waar ze door behandeling wat mee kan, en ik hoop dat wandor dan wat tot rust komt en zich wat prettiger voelt. Het moet voor hem wel heel vermoeiend zijn om steeds zo fel overal op te (moeten) reageren.
Door Eef+Stippels
#478579
We hebben inmiddels een afspraak voor 7 februari a.s. Ze komt bij ons thuis, dus dat is superfijn voor Wandor. Ze rekent trouwens maar 30,- voor een behandeling van een hond. Valt me hartstikke mee. Ik laat wel weten hoe het is gegaan.
Door Eef+Stippels
#486553
Nou, de osteopaat is dus vandaag geweest. Ging erg goed. Wandor vond haar hartstikke aardig en vond het stiekem hartstikke fijn. Hij durft/wil er alleen niet aan toegeven.

Hij had een behoorlijke blokkade in de rug, wel op een andere plek dan een jaar terug. En hij had behoorlijk veel spanning op zijn schedel. Dit kan ook een oorzaak zijn voor de gedragsproblemen. Over vier weken komt ze weer.

Ik ga binnenkort een foto van wandor opsturen naar Manon, iemand die telepathie met dieren doet. Ze is ook lid van barfplaats. Ik kan dan een aantal vragen stellen, waarop zij dan antwoord probeert te krijgen van wandor. misschien dat we zo een verklaring voor zijn gedrag kunnen krijgen.
Door Truus
#486831
Fijn Evelyn :D ik hoop dat het helpt, bij Timo heeft het enorm geholpen en het gaat nu nog steeds goed. Bij de behandeling viel hij gewoon in slaap ;D
Succes en...dat van manon wist ik niet. Laat je weten wat er uit komt?
Laatst gewijzigd door Truus op di 07 feb 2006, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#487593
Ja, ik ben hartstikke tevreden. Ik hoop dat zijn gedrag hierdoor langzaamaan iets beter wordt of in ieder geval dat hij zich prettiger voelt.

Ik denk dat ik deze of volgende week een foto naar manon stuur met mijn vragen. Zodra ik er wat van hoor, laat ik het weten.
Door Lizzy
#487597
Hee wat goed zeg!! Houdt ons vooral op de hoogte hoor! Ik vind dit zo boeiend! Zelf heb ik ook zoveel baad gehad bij osteopathie, ooit, dat ik er 100% van overtuigt ben dat dieren er van op kunnen knappen. En dit zijn prettige therapieen, vooral wanneer de klachten vaag zijn en eigenlijk geen reguliere arts weet wat tie er mee moet.....
Door evds
#487641
Kennen jullie deze www.kreupeldier.nl

Ik heb daar een keer geweest met mijn hondje met HD. Voor een second opinion. Bleek ze last te hebben van haar rug! Rechtgezet en ze liep meteen een stuk beter. Ik geloof dat deze dame erg kundig is.
Door Eef+Stippels
#488293
evds schreef: Kennen jullie deze http://www.kreupeldier.nl

Ik heb daar een keer geweest met mijn hondje met HD. Voor een second opinion. Bleek ze last te hebben van haar rug! Rechtgezet en ze liep meteen een stuk beter. Ik geloof dat deze dame erg kundig is.
Ik ken haar site wel. Ik heb destijds overwogen om naar haar toe te gaan, maar heb er toen toch voor gekozen om naar een osteopaat te gaan.
Door Eef+Stippels
#488297
Lizzy schreef: Hee wat goed zeg!! Houdt ons vooral op de hoogte hoor! Ik vind dit zo boeiend! Zelf heb ik ook zoveel baad gehad bij osteopathie, ooit, dat ik er 100% van overtuigt ben dat dieren er van op kunnen knappen. En dit zijn prettige therapieen, vooral wanneer de klachten vaag zijn en eigenlijk geen reguliere arts weet wat tie er mee moet.....
Klopt. De reguliere geneeskunde trekt zijn handen er vanaf en zegt dan dat het hopeloos is. Toch zie je dat alternatieve therapieen erg goed kunnen helpen, je hoeft je er dus niet bij neer te leggen, er kan nog wat aan gedaan worden, gelukkig. Daarbij heb ik gemerkt hoe de osteopaat bij mij en mijn man veel pijn heeft weggenomen, dus ik heb zeker al het bewijs dat het een wereld van verschil kan maken.
Door Eef+Stippels
#489018
Nog even over het cranio sacraal systeem (dat met de schedel). Hier is een informatieve site van, voor de geinteresseerden: www.infocranio-sacraaltherapie.nl.
Deze site gaat over mensen, maar je krijgt wel een goed idee van het principe.

Ik heb ook nog een forum over telepahie met dieren gevonden: www.cmdforum.nl. Ook interessant om te lezen.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op vr 10 feb 2006, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door