Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Marius
#487075
Ik heb juist mijn honden overgezet van brokken op kvv, ze hadden mij hier gezegd dat het het beste was om ineens over te schakelen.
Nu hebben ze een half uurtje geleden gegeten en één heeft juist gebraakt.
Weet iemand dat dit kan liggen aan het overschakelen? Of misschien iets anders?
Door Jolly
#487082
[quote="Marius"]
Ik heb juist mijn honden overgezet van brokken op kvv, ze hadden mij hier gezegd dat het het beste was om ineens over te schakelen.
Nu hebben ze een half uurtje geleden gegeten en één heeft juist gebraakt.
Weet iemand dat dit kan liggen aan het overschakelen? Of misschien iets anders?
[/quote]

te koud geweest, te gulzig gegeten, er zijn diverse mogelijkheden, er waart in Nederland een virus rond die heel veel honden aan de braak en de diarree laat gaan.
Door Marius
#487087
Kan ik iets doen aan dat gulzig eten? Want dat doet hij wel altijd, deed hij met zijn brokken ook
Door Jolly
#487092
apart voeren? dus niet de honden naast elkaar of bij elkaar.
Sommige honden vinden dat gewoon niet fijn en schrokken daardoor snel hun eten op , want stel dat die andere..........
Door K@rin
#487097
Ik zou beginnen met meerdere KLEINE maaltijden over de dag verdeeld ........
Zo krijgt de maag de kans er langzaamaan te wennen.

Anders eerst een beetje verwarmen, voordat je het geeft ...
Door Marius
#487102
Ok

Ik had ook gelezen dat je er een beetje water kon opdoen, is dat ook goed? Of beter niet?
Door K@rin
#487105
[quote="Marius"]
Ok

Ik had ook gelezen dat je er een beetje water kon opdoen, is dat ook goed? Of beter niet?
[/quote]

Ja, dat gebeurt ook heel vaak.
Zelf heb ik daar geen ervaring mee, want ik denk, dat het dan veel te kledderig en soort dikke soep wordt.
Een ieniemiene beetje water heeft volgens mij helemaal geen effect.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door