Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Laura W
#48554
Onze Molina heeft eerst korte tijd brokken gegeten :-[, we wisten niet beter. In die tijd plaste ze af en toe in huis waarschijnlijk omdat ze het niet op kon houden. Dit gebeurde als we bv iets te lang uitsliepen of van huis waren als het bijna uitlaattijd was. Het was dan echt een grote plas en als we dan naar buiten gingen hoefde ze ook neit meer. Het was dus geen plassen om het plassen, maar echt omdat ze nodig moest.

Sinds ze vers krijgt drinkt ze niet meer bakken water en heeft ze geen een keer meer in huis geplast.

Zou er een verband zijn of was het misschien toch iets gedragsmatig en is het toeval dat het plassen in huis met het omzetten van het voer verdwenen is?
Door Paul_Barte
#48595
Is geen toeval hoor, ken tientallen voorbeelden ;)

Vleesvoer bevat vrij veel metaboolvocht wat makkelijk door het lichaam wordt opgenomen. De meeste honden hebben absoluut geen of heel weinig behoefte aan water....en wat er niet ingaat hoeft er ook niet uit ;D
Door sharpie
#48598
De hond van mijn ouders, die 14 jaar is en regelmatig had gelekt als hij ergens had gelegen, doet dat sinds hij Bibi krijgt niet meer :o
Hij at al een hele tijd Rodi, maar bleef toch lekken en nu op de Bibi dus niet meer.
Door ~anna~
#48642
De hond van mijn broer krijgt ff en zuipt ::) hij zit pas op dat voer en dat zuipen binnenkort krijgt hij wat anders ;D
Door SHIVA
#48656
Balupa
kan je je broer nog niet overhalen om anders te gaan voeren
hij ziet toch hoe jouw honden het er op doen
natuurlijk heb je dat al geprobeerd
maar de aanhouder wint meestal
gr shiva
Door tieneke
#48743
[quote="balupa"]
De hond van mijn broer krijgt ff en zuipt ::) hij zit pas op dat voer en dat zuipen binnenkort krijgt hij wat anders ;D
[/quote]
En dan hebben we het nog niet eens over de olifants-ontlasting gehad ::) ;D
Door diana
#48849
ik heb het hier al eens ergens neergezet denk ik , maar o.k nog een keertje dan.
ik weet zeker dat het geen toeval is want;
mijn teefje is licht incontinent kreeg altijd propalin 2x per dag 1 ml.
ondanks dat druptte ze nog vaak in haar slaap.
vanaf het moment dat ze op vlees staat nu al zo,n 2 jaar dennk ik...
geen enkel ongelukje meer!!!
ja een keer toen ze antibiotica had..., want daar drinken ze ook erg veel bij.
ze krijgt nog steeds propalin. maar ipv 2x per dag 1 ml 1x per 2 dagen 1 ml 1x per dag !!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door