Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Ellen Els en Nina
#484969
Kent iemand hier Herbatal?

Volgens Ingrid (verkooppunt Carnibest in Limburg) is het een volledig plantaardig aanvullend diervoerder. Met name goed voor darmflora en spijsvertering. Ik heb gezocht op internet maar kan er geen informatie over vinden.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#484980
Ken het niet.
Wat zit er in? Dat zou toch ergens vermeld moeten staan.
Laatst gewijzigd door Hitam op zo 05 feb 2006, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ellen Els en Nina
#485684
Dat is een beetje mijn probleem. Ik heb een potje waar geen sticker op zit.
Ik vertrouw de verkoopster wel (is onlangs ook geslaagd als homeopaat voor paarden) maar ik wil graag wat meer achtergrond weten en dacht dat wel op internet te kunnen vinden...helaas niet dus.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#486114
Ellen Els en Nina schreef: Dat is een beetje mijn probleem. Ik heb een potje waar geen sticker op zit.
Ik vertrouw de verkoopster wel (is onlangs ook geslaagd als homeopaat voor paarden) maar ik wil graag wat meer achtergrond weten en dacht dat wel op internet te kunnen vinden...helaas niet dus.
Lijkt me dan logisch dat je dit de verkoopster vraagt. Naar mijn mening heb je er recht op te weten WAT er in het potje zit.
Door Lizzy
#486158
Ja, met Angelique eens. En als iemand mij niet verteld wat er PRECIES in het potje zit: dan schaf ik het niet aan. En als ik het al zou hebben aangeschaft en geen duidelijkheid zou kunnen krijgen: dan gaat het hier de kliko in. Ik houd niet van duistere planten/kruidenmiddeltjes.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door