Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#483297
Mijn hoofdmerk KVV is Bibi (alle smaken door elkaar), maar door omstandigheden kon de bezorgen geen Bibi brengen, dus ben ik op zoek gegaan naar een ander merk. Ik heb Kivo compleet besteld en sindsdien eet hij slecht ??? Verder krijg hij ook barf-onderdelen en die eet hij niet graag.

Vanochtend kreeg hij 500 gram Kivo, hij heeft niks aangeraakt. Verder nog een beker biogarde en 's avonds een lapje kopvlees, kipkarkassen moest hij niet.

Ik kon twee weken terug een paar rollen Carnibest overnemen en dat eet hij wel, maar niet graag. Alleen bij Bibi kwispelt hij en valt hij zijn bak aan.

Hij is nu 19 maanden en krijgt vanaf zijn 6 maanden ongeveer 1 kilo KVV, maar nu weegt hij nog steeds 40 kilo en is natuurlijk geen pupje meer. Misschien dat ik nu 800 gram kan voeren.

Wat is er nou zo speciaal aan Bibi? Waarom alleen Bibi en geen andere KVV merken.

Iemand tips, zodat hij alles wil eten?
#483356
Mijn honden zijn niet zo moeilijk, zijn ze wel geweest. De een luste dit niet de ander dat weer niet, maar nu ben ik 3 jaar verder met allerlij nieuwe dingen geven en ze vreten zowat alles, ze hebben wel ieder een eigen voorkeur, zo hoeft de een geen struisvogelvlees en de ander geen fazantenekken, nou dat krijgt ieder het zijne ;D
#484796
[quote="Bounty"]
Hij is gewoon moeilijk. Vandaag heeft Macho nog niks op ??? Ik heb runderstrot gekocht maar allebei de honden willen ze niet ???
[/quote]
Zijn ze gek die honden? ???
Ze doen hier een moord voor een lekker vers sappig strotje!
Als ze verder gezond en niet te mager zijn zou ik ze hun eten aanbieden en als ze het niet willen meteen de bak weg en met de volgende ronde weer kijken ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door