Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#482589
en niet zo'n beetje ook :-X

Eén van mijn katers van bijna 11 maanden heeft af en toe 's nachts een braakaanval. Zo ligt hij lekker te slapen op bed en dan ineens springt hij op en hangt hij over de rand en kotst het kleine beetje eten wat er nog in zijn maag zit met een heleboel vocht er met flinke kracht uit. Niet eerst het hikken wat ze normaal doen.

Het is niet elke week, maar hij doet het toch steeds weer. Vind het toch raar. Herkent iemand dit?
Door Robian
#482644
Toen Pepper verstopt zat spoot het vocht recht uit zijn bek uit. Je had dan een giga plas op de grond liggen.

Lijkt het daar op?
Door Loeka
#483080
Ja daar lijkt het op. Alleen is het grootste deel van zijn eten al richting zijn darmen en zit er alleen nog een klein restje eten in zijn maag wat er dan ook uit komt. Vannacht is het trouwens weer goed gegaan...
Door Loeka
#483694
Haarballen zie ik nooit en het is ook niet zo'n poetser(itt zijn broer). Ik had ook al gekeken naar iets vreemds in het braaksel :-X , gras, een stuk van zijn speelgoed oid. Maar niets van dat. Alleen een berg vocht en een restje cb... ???
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door