Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#482917
Werd eindelijk gebeld om te zeggen dat de operatie bijna voorbij was, en de DA wilde weten of ik wilde zien wat er was uitgehaald...dus ik gelijk de deur uit....
Bij de hospital kon ik tussen de gleuven van de luxaflex Cis in de O.R zien en dat ze het verband om haar nek aan 't doen waren...
Toen kwam de DA naar me toe en vertelde dat 't meer was dan dat hij verwacht had....
hij was ook 2 x zo lang bezig geweest...
De ene kant van de schildklier was 'n tumor zo groot als 'n ei met 'n aangroeisel eraan, en dat was helemaal tot onderaan haar nek gegroeid, en was 'n hele kunst om 't allemaal los te maken omdat 't ook pal naast de grote slagader in d'r nek zat....toen dat er eindelijk allemaal uit was, kwam de lymphnode die boven de schildklier zat, ook opeens tevoorschijn en die was ook veel te groot, dus die heeft hij ook gelijk verwijderd....
Beide zitten "encapsuled"...weet geen vertaling ,maar hopelijk heeft ie alles er uit en we hopen we dat er niks is uitgezaaid...
Het ziet er alle 2 dus wel uit als kanker, maar zeker weten doen we pas na de biopsy...
Cis mag vandaag dus niet naar huis,want ze blijft tot morgenochtend onder lichte verdoving om haar zo still mogelijk te houden, want er zit wel 'n hele lange snee in haar nek...en er mag geen onnodige druk op de slagader komen...
Ze deed heel goed tijdens de operatie, bloede weinig en heeft hele goeie hartslag.
Dus nu maar geduld hebben tot morgenochtend, en dan hopen we maar dat alles goed zal aflopen..
Alvast veel Dank voor alle gebedjes en goeie gedachten, maar a.u.b nog effe doorgaan?

Ik wil de foto hier niet neer zetten, maar is hier te zien
http://pic17.picturetrail.com/VOL796/13 ... 057646.jpg
Door tieneke
#482925
Ohhwww wat klote om je allessie zo te moeten zien :'(
Hoop echt dat het nog steeds een goede afloop krijgt,in ieder geval is de operatie nu achter de rug.
Ik ga nu hopen op die ene goede uitslag zodat ze nog jaren meekan!
Dory ik leef echt heel erg met je mee en weet precies hoe jij je nu voelt....sterkte :-*
Door herder_lover
#482926
ach Dory, wat een verhaal! Uiteraard gaan mijn gebeden voor jullie verder en door. Probeer positief te denken, dat is het beste voor jullie allebei!
Ze is in ieder geval vannacht in goede handen...

sterkte meid! Ik denk aan je en bid voor Cis.... :-*
Door karin2
#482927
ik duim hier nog ff voort en brand een kaarsje .

pf wat groot :-\
hoop dat het niet kwaadaardig is
sterkte voor jou en beterschap voor cis :-*
Door Ine
#482934
Lieverd, ik blijf duimen, voor nu voor Cis en jou, dat jullie deze nacht straks doorkomen zonder elkaar, maar ook voor de uitslag van de biopsy!
Sterkte meissie :-* :-* :-*
Door Femke
#482952
Jemig Dory ik lees dit nu pas...'t moet vreselijk zijn dat je Cissy niet bij je hebt gehad...wanneer mag je haar ophalen?

Ik blijf voor je duimen, dat het niet ál te kwaadaardig is, en dat er niet uitgezaaid is :-\

Dikke :-* voor jou en Cissy in elk geval!
Door Lizzy
#482963
Sjeetje Dory, ik schrik me te pletter! Ohhhh, laten we inderdaad hopen en bidden dat het niet kwaadaardig is of helemaal weggehaald is en zij nog een paar jaartjes mee kan! Veeeeeel sterkte :-*! En dikke knuffels voor Cis :-*!
Door K@rin
#482967
Ohjee, wat een lelijke dingen zijn daar uitgekomen !
Hopenlijk is alles nu verwijderd en knapt Cis weer goed op !!
Kaarsje brandt weer, voor jou en voor Cis een hele dikke knuffel !!! Afbeelding
Door Jolly
#482980
het eerste wat ik dacht vanaochtend toen ik wakker werd, was"hoe zou het met Cis zijn?"
Nou ik ga meteen weer duimen, ut arme schaap, heeft zij jou ook gezien? of jij alleen haar.
Scheelt natuurlijk wel voor de spanning als zij jou niet gezien heeft, maar oww wat zou dat moeilijk geweest zijn.

Dory, ik denk aan je

:-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#483085
Dory, wat vreselijk zeg. Kaarsje brand hier weer en ik blijf duimen voor jou en Cis dat alles verwijderd is en dat Cis er weer helemaal bovenop komt, zodat jullie nog vele jaren van elkaar kunnen genieten.
Houd moed Dory. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door