Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#482699
Ik heb net Cis bij de hospital achter moeten laten om 'n gezwel uit haar nek te verwijderen... :'(
Ze kreeg in de laatse week 'n bultje op haar keel, ....ik dacht eerst dat het misschien 'n gezwollen lympnode was maar gisteravond vond ik 't wel erg groot worden en vond het beter om vandaag maar effe naar de DA te gaan..
Helaas ziet het er wel heel triest uit.... :'( :'(
de lymphnodes zijn allemaal prima in orde, maar dit gezwel kan of OP de schildklier zitten, of achter de schildklier.....maar het maakt vandaag niet uit of het 'n goedaardig gezwel is of kwaadaardig...
De DA ziet niet veel nut om naald punctie te doen, of andere testen want het staat voor hem dus al vast dat het even goed weggehaald moet worden
Omdat het zo vlug gegroeid is, vond de DA het raadzaam on niet te lang te wachten met opereren, Omdat ie dit soor operatie liever niet net voor 't week-end doet, en morgen kon hij niet doen, of anders moest het maandag worden ,maar ik kon Cis ook vandaag GELIJK daar laten en dan gaat hij straks meteen opereren.....dus ik heb haar maar gelijk daar achter gelaten en als alles goed gaat dan kan ik haar later vandaag ook weer ophalen en mee naar huis nemen.

In de tussentijd hoop ik dat jullie allemaal 'n paar schietgebedjes willen doen in de hoop dat ze goed door de operatie komt, en dat het gezwel niet kwaadaardig zal wezen.....
Als het WEL kanker is, dan is er helaas niet veel aan te doen, en zullen we waarschijnlijk maar 'n half jaar hebben inplaats van de 5 jaar waar ik zo op rekende...
Ik ga nou weer effe verder met janken want ik begrijp er echt niks meer van... :'( :'(
Door geer
#482707
Jeeetje Dory, wat een schrik...zoiets verwacht je niet he?! Zo ineens...

Ik hoop dat Cis heel goed de operatie doorkomt en dat het iets goedaardigs blijkt te zijn. Ik zal aan jullie denken, aan Cis, maar ook aan jou!

Sterkte! :-*
Door Helen
#482708
Ach jemig...Wat een schrik..Ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen!!! Ik hoop dat de uitslag een positieve verrassing zal zijn :-*
Door Jolly
#482712
:'( griebels Dory, dit zijn geen berichten.
Ik ga ff duimen dat Cis er goed door heen komt, dat het niets raars is en dat ze gewoon nog 5 jaar bij je blijft.

Dikke :-* and Hang in There!
Door Truus
#482729
Jeetje Dory, dat is schrikken, ik ga onwijs duimen voor Cis hoor!
Sterkte voor jou :-*.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Truus op do 02 feb 2006, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#482738
Oh lieve Dory !!!
Heel veel sterkte voor jou en Cis.
Ik ga nu direct een kaarsje voor Cis aansteken :-* :-* :-*
Afbeelding
Laatst gewijzigd door K@rin op do 02 feb 2006, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Qwertu
#482782
Jeetje wat kl*te...

Ik ken je wel niet, maar wil je toch sterkte wensen.
Ik weet wel hoe het voelt en zoiets is alles behalve fijn :(

Ik duim mee voor een goede uitslag

Sterkte!
Door herder_lover
#482817
He Getsie Dory!!! Ik duim voor je en doe een paar schietgebedjes voor je.... ik schrik me rot.... maar niet in verhouding met jou natuurlijk!! :'(

Heel veel sterkte voor jou en Cis...

ik denk aan je :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door