Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door rh
#481534
Wij hebben een golden die 11 jaar is wij willen hem van brokken naar AHV brengen. Hoe kunnen we dit gaan opbouwen?

Hij eet ook af en toe ook samen met onze andere golden ook kippengehakt ( in het kippengehakt zit ook kippen karkassen verwerkt ) met groente. Pens krijgt hij ook samen met hem. Dit gaat allemaal goed.

Wij hopen op bericht terug.

Groeten Rene en Hennie
Door Laura2004
#481537
als jouw hond geen maag en darm problemen is zou ik je hond gewoon in 1 keer overzetten op AHV. Dat heb ik ook gedaan (in 1 keer overgegaan op BARF, geen kvv) en dat is prima gegaan. Schrik niet als je hond diarree krijgt, dat heeft mijn hond ook gehad, maar dat is gewoon, omdat het lichaam er aan moet wennen.
Door Peet
#481539
Hai, welkom hier :D

Je kan in de eerste paar dagen de AHV met een beetje heet water overgieten voordat je het geeft. Dan is de overgang het makkelijkst.

Maar als je Golden al vaker meesnoept van de kippe-hapjes en daar geen problemen mee heeft, zou ik hem lekker 'cold turkey' overzetten hoor. Dikke kans dat hij er prima op reageert ;)
Door Laura2004
#481540
En de volgende keer kan je misschien beter je bericht over versvlees in de versvlees afdeling zetten hieronder. Want dit is de BARF afdeling ;)
Dan krijg je misschien meer reacties.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door