Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door quincy4
#481312
Wat geven jullie je kat als snack? Toen mijn kat nog op brokken zat kreeg ie altijd van die felixjes en andere snoepjes. Ik wil dit nu niet meer geven dus vandaar mijn vraag. Mijn kat vind ham heel erg lekker, maar dat is varkensvlees dus dat mag ie eigenlijk niet hebben, ik zoek dus een vervanging.

Groetjes anita
Door quincy4
#481326
Ik geef mijn kat altijd na het kammer een stukje ham, omdat hij kammen niet leuk vind en hij dat echt als een soort verwennerij ziet. Ik zoek hiervoor dus eigenlijk een vervanging.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#481340
quincy4 schreef: Ik geef mijn kat altijd na het kammer een stukje ham, omdat hij kammen niet leuk vind en hij dat echt als een soort verwennerij ziet. Ik zoek hiervoor dus eigenlijk een vervanging.
je zou bv zalm kunnen drogen, maar als je een stukje gekookte ham geeft zie ik het probleem niet zo hoor, kijk als je nu een ons geeft.
Door Nelly
#481451
Mijn katten krijgen ook geen snoepjes, maar je zou bijv. ook eens een stukje kaas kunnen proberen, de meeste katten vinden dat wel lekker. Een stukje sardien of makreel uit blik kan ook.
Door jeanne
#481452
oh, die kat van ons word helemaal gek van die kleine penskluifjes voor de hond ;D
zo af en toe krijgt ze er een paar, dan rennen de kids met die snoepjes door de kamer, en de kat er achter aan, dikke pret voor allemaal ;D ;D ;D
Door Debora
#483157
Nou, van Bandit en nu ook van carnibest hebben ze kattenknabbels waar voornamelijk mijn jongste kat helemaal gek op is :) Is volgens mij gedroogd rundvlees ofzo. Ze zijn er in kleine staafjes maar ook gewoon ienieminie stukjes....
Door WorldOfDani
#483748
Debora schreef:en nu ook van carnibest hebben ze kattenknabbels
En die zijn ook gewoon via de locale verdeelpunten te bestellen?
Door Debora
#483749
WorldOfDani schreef: En die zijn ook gewoon via de locale verdeelpunten te bestellen?
weet ik niet, dan zou je ze moeten bellen
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door