Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elvira
#481176
Op barfclub staat dat je alles in de blender kan doen, maar dan wat vocht moet toevoegen, bijv. yochurt of een ei. Maar die kan je toch niet in vriezen ?

Ik hak het nu met een ander apparaat maar krijg het niet echt fijn. De blender zou beter gaan (hoop ik). Ik moet nu voor 2 honden groentenmix maken.
Door judith1967
#481178
IK heb zo wonder blender neppert.Ik doe daat gewoon mijn groentes in zonder toevoeging van water e.d en het pureren gaat prima bij mij.Met mijn blender deed ik er wel wat water bij,maar ik vond de blender toch geen succes.Nee,mijn neppert doet het veel beter. ;D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#481259
Ik voeg meestal wat groentesap of wortelsap, uit een fles, toe aan de groentemix voor het vocht.
Dat gaat super!
Door Sofie
#481405
Ik heb zo een keukenmachientje...gaat niet echt denderend...moet telkens in kleine beetjes werken. Maar daar hoef ik niets in toe te voegen.
Apart voeg ik wel yoghurt toe zodat Lady het makkelijker eet. Dit wordt zo mee ingevrozen.
Door judith1967
#481479
Elvira schreef: bij mij vliegen de groente in het rond en blijft alles heel. :(
In je blender bedoel je?
In mijn neppert niet hoor,er kan niet veel tegelijk in,maar dat vind ik niet erg.
In mijn neppert wordt het echt helemaal fijn gepureert,zelfs de harde stukjes bos peen,
Door Filou
#481496
Ik doe alles eerst zo fijn mogelijk met een keukenrobot. Ik doe 2 groenten en 1 fruitsoort. Er zal minstens 1 groente/fruit zijn die sappig is zodat ik alles daarna samen kan mixen met de blender.
Door Laura2004
#481543
Ik heb een keukenmachine van Tefal en daar hoef ik geen vocht bij te doen. Hij maalt alles heel erg fijn.
Als je besluit een keukenmachine te kopen raad ik je wel aan om een beetje een goede te kopen, want die goedkopere zijn lang niet zo goed als de wat duurdere en ik zou hem ook met een zo groot mogelijke bak kopen. In de blender lijkt het mij ook onmogelijk, die gebruik ik alleen om milkshakes in te maken voor mij zelf. ;)
Door Laura2004
#481544
En als het malen een beetje moeilijk gaat dan doe ik er of wat komkommer bij of paprika of tomaat en dan gaat het weer perfect. :D
Door Mevroi Kruim
#482653
Ik heb een staafmixertje met een bijbehorend bakkie met een mesje. Daarin worden de groentes echt heel fijn. Ik voeg wel een eitje toe en soms nog wat water voor de smeuiigheid. En ik vries niks in maar maak de groentemix vers voor elke maaltijd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door