Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Peet
#480834
Mijn honden eten 2 x daags, tussen 07:00 en 08:00 ontbijt en dan 's avonds tussen 18:00 en 20:00 ...net hoe het uitkomt. Anderen voeren 1 x daags. Het is maar hoe het jou en je honden het beste bevalt ;)
Door Qwertu
#480840
[quote="Laura2004"]

Maar wat bedoel je precies? Je kan gewoon het eten geven waneer jij dat wil. ;)
[/quote]

Ik ben flink aan het lezen over kvv en barf, maar ik lees af en toe dingen op het internet dat ik denk: he??

Er is iemand die zegt dat je er min. 5 uur tussen moet laten zitten omdat vlees (en de rest) maaltijden moeilijk verteerbaar zijn.

Dus ik denk: dat moet ik even aan de chte kvv'ers en barfers vragen :)
Door Ine
#480851
[quote="Qwertu"]
Ik ben flink aan het lezen over kvv en barf, maar ik lees af en toe dingen op het internet dat ik denk: he??

Er is iemand die zegt dat je er min. 5 uur tussen moet laten zitten omdat vlees (en de rest) maaltijden moeilijk verteerbaar zijn.

Dus ik denk: dat moet ik even aan de chte kvv'ers en barfers vragen :)
[/quote]

Wat is de "rest"? Brokjes?
Hoe oud is de hond?
Door Peet
#480852
[quote="Qwertu"]
Ik ben flink aan het lezen over kvv en barf, maar ik lees af en toe dingen op het internet dat ik denk: he??

Er is iemand die zegt dat je er min. 5 uur tussen moet laten zitten omdat vlees (en de rest) maaltijden moeilijk verteerbaar zijn.

Dus ik denk: dat moet ik even aan de chte kvv'ers en barfers vragen :)
[/quote]

Ik denk dat dit meer slaat op iemand die de ene maaltijd brok voert en de andere maaltijd kvv of barf voert.

Als je hond volledig vers eet, maakt het niet uit hoe lang er tussen zit.
Door Qwertu
#480866
[quote="ine"]
Wat is de "rest"? Brokjes?
Hoe oud is de hond?
[/quote]

De rest is de volgende rauwe maaltijd. Mijn hond is 2, bijna 3

Maar tussen 2 rauwe maaltijden maakt het dus niet uit?

Ok, weet ik dat ook weer :), dankjullie wel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door