Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Filou
#479786
Ja.. ik ben hier weer... :-[

Maar... nu vroeg ik mij af, of ik 2x halve zalmkop / week kan geven. Zo heeft hij wat meer afwisseling met die steenbok. Hij lustte het wel. Hij heeft hem eerst volledig afgelikt, en daarna wat gesukkeld om het uit zijn eetbak te krijgen. ;D


I.v.m. die vogelgriep ben ik nu te weten gekomen dat die eerste 3 kindjes de griep opgelopen hebben doordat de oom een dode kip gevonden had (waarschijnlijk in hun tuin, dat weet ik niet) en die kip klaargemaakt had voor de kindjes.

Ff ter info ;)
Door Lizzy
#480695
Ja hoor, lijkt me prima!

Ach gossie, wat ongelofelijk triest voor de kindjes :'( :'(. Hoe is het nu rondom de vogelgriep? Ik hoor er hier momenteel zo weinig over.....
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 31 jan 2006, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Filou
#481470
Ja... in Ankara heeft de president met nog een hele bende politiekers 1 ton kip besteld, klaargemaakt, en op gegeten. Met de vermelding van kip met merknaam te kopen, en dus niet bij de kippeboer, of kippen van je eigen tuin. :o Geef mij maar lekker nog een tijdje geen kip. Ik vertrouw het nog niet. 't Is wel een paar weken geleden dat er nog een slachtoffer viel denk ik.
Door Filou
#482165
Ik hoop het... want welke domme ezel geeft nu een doodgevonden kip aan iemand te eten??? Allé, zelf slachten, tot daar toe, maar als je het dood vindt doe je dat toch niet? Wie weet waaraan het gestorven is!! :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door