Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#480627
Daisy kwam gisterochtend met een manke rechtervoorpoot uit haar bench (Dais heeft ED waar ze aan geopereerd is en in allebei de ellebogen zit flink arthrose). Waarschijnlijk heeft ze tijdens het slapen verkeerd gelegen of gedraaid en daardoor is die poot zeer gaan doen. Om haar zere poot te ontzien is ze gister heel raar gaan lopen, met als gevolg dat ze haar andere poten en haar rug verkeerd belast heeft en nu is de hele boel flink verkrampt. Behalve massage en warmhouden is er niks aan te doen volgens de DA.
Zou Traumeel een beetje kunnen helpen bij zoiets?
Door Audrina
#480716
Dan geef ik ze vandaag i.i.g. maar de maximumdosis Traumeel en morgen kijk ik wel even hoe het gaat.
Salisprin doe ik maar niet, ondanks dat ze best wel pijn heeft. Dais is nogal een tank en als ze minder pijn heeft gaat ze zich meteen weer als een dolle op hol geslagen pony gedragen. :-\
Door Audrina
#482185
Wisselend. Zo loopt ze weer normaal en een paar uur later loopt ze weer zo krom als een hoepeltje. Toch maar weer terug naar de DA denk ik om te kijken of het echt niet meer is dan alleen spierpijn / kramp. :-\
Door Jolly
#482243
Audrina schreef: Thanks. Maar het komt wel weer goed. Ben er achter dat die draak d'r traumeeltabletjes stiekem uit tuft. ::) Tja, dan helpen ze niet he?
de truta. :-\
Door Audrina
#482342
Peet schreef: >:( >:( tsssk tsssk Daisje toch.... maar ja...als je mammie de tabletjes ook niet in de leverworst verstopt...... ;D ;D
Maakt niet uit waar ik het instop, kip, worst, cb, mevrouw eet er omheen en tuft het uit. Ik denk dat ik die traumeel maar fijn ga stampen en door d'r eten prak. Knap als ze er dan nog omheen eet. ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door