Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door amber13
#479725
Gistermorgen liep Jamie ineens met z'n koppie scheef, het rechter oor naar beneden en heel zielig doen, piepen, janken enz. Ik heb in z'n oortje gekeken maar deze was mooi schoon en niet rood (wel gevoelig toen ik er aan zat). De hele ochtend en het begin van de middag heeft hij liggen slapen en niet naar z'n speelgoed of naar Tara omgekeken. Vrij bijzonder voor hem. Eten wou hij trouwens wel. Rond een uur of 2 's middags begon hij weer te spelen en leek hij zich weer beter te voelen. Heel af en toen nog even z'n koppie weer scheef, maar verder niet. Vandaag lijkt het weer helemaal over en op dit moment racet hij door de kamer met een frisbee in z'n bek ;D.
Eergisteren heeft hij aan de rechterkant een hele dike kies verloren, eerst heeft hij een paar uur los gehangen, en 's avonds viel hij er pas uit, en het bloedde erg.
Zou dit er wat mee te maken kunnen hebben? En als hij weer een keer zo'n last van z'n oor krijgt, kan ik er dan nog wat aan doen?
Door Ster
#479740
volgens mij kan dat heel goed ja. Ik weet van mijn zus (is dan wel geen hond) dat zij na trekken verstandkiezen ook last had van haar oren, voorhoofdholte en koorts had.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door