Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Kynida
#479179
Maandag: smuldier compleet
Dinsdag : smuldier compleet
Woensdag: kalfsbot en vlees met 5% orgaan
Donderdag:smuldier compleet
Vrijdag: vis (haring, sardines of zalmkop) +
groentemix
Zaterdag: vleesbot/karkas (lamsrib, eendkarkas,
haaskarkas, konijn e.d.)
Zondag: vleesbot/karkas

Wat ik alleen niet weet, moet ik zaterdag en zondag dan ook nog orgaan geven of niet en moet ik er dan groentemix bijgeven?
Door Borke
#479564
[quote="Chicken"]

Wat ik alleen niet weet, moet ik zaterdag en zondag dan ook nog orgaan geven of niet en moet ik er dan groentemix bijgeven?
[/quote]
Je gebruikt kalf, eend, konijn, lam, vis en groentemix, prima hoor!
Ik ken de samenstelling van Smuldier niet, maar in de meeste kvv zit vrij veel orgaanvlees, dus dat zou ik er niet nog meer bijgeven.
Groentemix lijkt me dan een beter idee.
Door Kynida
#479764
Ja precies, in smuldier zit volgens mij behoorlijk wat orgaan o.a. pens en verder rundvlees. De reden dat ik op woensdag kalfsbot wil geven en inderdaad eventueel ook spiervlees is omdat ik dat gratis kan krijgen, zonde om daar geen gebruik van te blijven maken. De smuldier is vanwege het gemak en het kostenplaatje en ook omdat ik verder maar heel beperkt orgaan van andere dieren kan krijgen. Op deze manier is het voor mij veel makkelijker te doen. Ik weet wel dat jullie daar niet naar gevraagd hebben, maar ik leg het toch maar even uit. :D Dus die drie dagen dat ik smuldier geef en de vis (zit vaak ook orgaan bij) bevat voldoende orgaan voor de rest van de dagen dat ik geen smuldier geef? Dan geef ik gewoon groentemix erbij. Bedankt voor jullie advies!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door