Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ohana
#479092
Dat ze er een stuk rustiger van worden?
Ze is zo rustig en kijkt zo zielig en droopy.
Ze heeft ook gele drolletjes en soms lijkt het alsof ze niet verder kan poepen. Kan het zijn dat ze verstopt kan raken? Of dat ik ietsin de gaten moet houden? Of hebben jullie dat in het begin ook gehad dat je dat dacht omdat ze zo weinig poepte?

Groetjes Marieta
Gebruikersavatar
Door sylvia
#479162
Het is heel normaal dat ze weinig poept, ze krijgt namelijk nu voer wat bijna geheel opneembaar is en weinig rest(afval) geeft.
En het kan heel goed dat ze er rustiger van wordt er zittenn namelijk geen chemische toevoegingen in vers voer
Door Fido
#479166
ze hebben idd veeeeel minder ontlasting.

Nu bijna twee weken kat bij ons in de opname, krjigt vers vlees, poept nu om de twee dagen.

Ook al diverse klanten gehad waarvan de hond veel rustiger geworden is na de overgang op vers vlees.

Je hond moet wel attend blijven! dwz dat hij reageert op jou en het roepen van zijn/haar naam. Als dat minder wordt dan moet je een da raadplegen of er niet iets anders aan de hand is.

Groeten, Edith
Door Ster
#479408
Ja hoor, ook hier veeeeel minder ontlasting sinds vers!
Door Ohana
#479481
Nou binnen komt ze wel naar me toe en blijft poten geven en vooral schooien ook. En heel veel slapen. Maar zodra ze hoort dat ze mee mag dan is ze weer helemaal energiek. En is ze niet moe te krijgen. We hebben vandaag weer gewandeld een anderhalf uur ongeveer en niks geks aan te zien. Maar binnen erg rustig, wat ik niet van dr gewend was. Ze kijkt nu alleen zo droopy/knuffelig en blijft liggen normaal komt ze naar je toe en krijg je van die grote poten in je ogen. Maar dat doet ze nu veel minder. Ik denk dat ik me te veel zorgen maak omdat het lijkt of het te goed gaat om waar te zijn.

Groetjes Marieta
Door Ohana
#479496
Nog even stomme vraag.
Ohana heeft wawt gedragsproblemen. Niet echt heel erg, maar toch.
Bij binnenkomst van mensen gaat ze dreigen van schrik. Dus happen maar niet raak en laag springen en blaffen. Ook bij kinderen die harde geluidjes maken doet ze dit (behalve met wandelen wanneer er honden bij zijn).
Kan dit gedrag ook minder worden met versvlees?
Dan in de zin van dat ze rustiger kunnen worden en zich lekkerder voelen?

Groetjes Marieta

ps: ben met gedragstherapie bezig en dat helpt al een beetje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door