Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bullen_geertje
#477390
ik heb vandaag 1dags kuikens gehaald,maar hoeveel en hoevaak mogen dehonden dat nu eigenlijk hebben
Door Lizzy
#477574
Ik vind dat moeilijk te beantwoorden. Het hangt er van af wat ze verder te eten krijgen... Is dit als maaltijd of tussendoortje bedoeld?
Door Lizzy
#477845
Nou, ik denk dat je gerust een keer of 4 per week zo'n tussendoortje kunt geven.
Door daydo
#477862
Zitten er dan genoeg voedingstoffen in om die als maaltijd te geven? Ik dacht dat die niet meer voedingswaarde hebben dan een ei of heb ik dat dan verkeerd voor?
Door Lizzy
#477883
daydo schreef: Zitten er dan genoeg voedingstoffen in om die als maaltijd te geven? Ik dacht dat die niet meer voedingswaarde hebben dan een ei of heb ik dat dan verkeerd voor?
Volgens mij komt de voedingswaarde van een eendagskuiken redelijk overeen. Ei zonder schil bevat wel minder calcium als een eendagskuiken.

Op zich kun je best 1 keer per week een maaltijdje eendagskuikens geven, maar vaker dan dat : weet ik niet of het verstandig is om dat te doen. Dan wordt het wel erg eenzijdig....
Door bullen_geertje
#478150
Lizzy schreef: Nou, ik denk dat je gerust een keer of 4 per week zo'n tussendoortje kunt geven.
oke dan ga ik dat van de week eens proberen,ik weet nog niet eens of ze het wel lusten :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door