Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kokimo
#476481
Ik ben tot nu toe in het bezit van "Grow Your Pup with Bones" van Billinghurst.

Nu sta ik voor de keuze van 2 van zijn andere boeken, nl:

"The Barf Diet" &" Give your Dog a Bone".

Wie kan mij advies geven welk boek ik het beste kan aanschaffen? (mijn streven is beide boeken! maar iemand wil nl één van de boeken als kadootje geven!)

Welke wordt het?
#476564
Ehhhhh.......

Ohhh, moeilijk!!

Je kunt ook overdenken om een boek van een andere schrijver te nemen.

Wat wil jij graag van een boek over BARF? Wat moet het je leren? (dan denk ik dat we je nog beter kunnen adviseren).
#476591
ja, ik vond dat in het boek over "Growing your pup with Bones" weinig aan menu ideen stonden en ook de hele uitleg achter BARF. (dit is een beetje wat ik zoek)

Hij hehaald zichzelf veel en het ging voornamelijk over alle "diseases"

Maar eerlijk gezegd kan ik elk boek wel verslinden over dit onderwerp, dus maakt het het niet makkelijk!
#476600
Het boek van Mogens Eliasen (ook vertaald in het NL) zou (denk ik) dan ook aan je eisen voldoen.

En beide boeken van Ian B ook. GYDAB is 3 keer zo dik als The BARF diet, maar het halve boek zaagt hij door over hoe slecht brokken/blik zijn, en dat weet je zo onderhand wel. Beide boeken voldoen wel prima aan je eisen. GYDAB gaat ietsje meer in detail. The BARF diet legt ook uit hoe je iedere dag zowat compleet kan voeren (vind ik iets minder).

Raw Dog Food van Carina Beth MacDonald zou ook prima aan je eisen voldoen. Het is iets minder gedetailleerd als GYDAB maar het is een beetje een mix van Ian B en Kymythy Schultze en gewoon een praktische handleiding.

Work Wonders van Tom Lonsdale zou je misschien ook best bevallen. Misschien moet je de laatste reviews die ik over deze twee boeken heb geschreven (pas geleden) lezen!
#476624
Bedankt Lizzy voor de tips! Waar kan ik je reviews vinden? Op Barfplaats (neem ik aan)?

Als de boeken in het engels zijn geeft niet (heb m'n hele opleiding nl in het engels gedaan dus is voor mij geen probleem)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door