Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jasmijn
#475818
ik ben een verselijk klep en klets altijd met alles en iedreen dus ook in de dierenwinkel en op een gevemoment komen we op het voeren van vers vlees en ik vertel hondert uit en geef haar het aderse van barfplaats zo dat ze het nog eens rustig verder uit kan zoeken en ik wil gaan afreken ( wou een flesje met drink bakje er aan kopen voor tijdens het wandelen van 6,95 )
zecht die vrouw "o dat betal ik wel " ik helemaal verbaast ??? zecht ze "omdat je me zo veel over vers vlees hebt verteld "
ik nog verbaaster maar wel blij want ze gaat nu over stappen op vers vlees :) en ik had een gratis flesje ;)
ik doe dit trouwens wel vaker en ik ga nu ook proberen de eigenaar van de dierenwinkel over te krijgen weer kvv te gaan verkopen als ik klanten voor hem ronsel ;D
dus misschien is dadlijk heel nuenen brok vrij ;D
Door Daisy75
#476440
Oh wat leuk dat je dat kreeg, lief van die mevrouw!

Ik moet eerlijk toegeven ik vertel ook tegen iedereen die het horen wil mijn successtory hoor! ;D
En moet zeggen heb al meerdere mensen om, hihi
#476447
Nou,ik vertel ook vaak dat mijn honden het zo goed doen op Cb,maar ik krijg als reactie terug.Mmmm,ik vind Cb veels te duur en zo ver om het te halen.Grrr,R'dam-Vlaardigen,nou is niks ver aan. ::) :-\

nou,als mijn honden het ergens goed op doen :) ;)
Achja,het ligt er maar net aan hoeveel je voor je honden over hebt.

Maar,mss gaan ze toch nog overstag,is het niet voor Cb dan voor de Rodi.Bassie is errug dichtbij.1 minuutje lopen.Heb ik toch weer 2 honden gelukkig gemaakt
#476457
KayleighShanden schreef: Ja ik vertel idd mijn eigen ervaringen maar zeg wel altijd dat ze kunnen kiezen tussen kvv's die ze zelf willen, ik dring geen cb op hoor haha
oh,nee,hoor ik ook niet,ik ben alleen erg enthousiast erover omdat mijn hondjes het zo goed doen erop.

En het valt hun zelf oook op dat mijn hond zijn vachtje zo mooi is geworden,dusjadan reageer ik heel enthousiast erop met mijn cb verhaal.Maar iedereen moet zelf weten wat hij/zij voert.Maar wel vers!!! :D :D :D :D :D
Door Daisy75
#476482
judith1967 schreef: oh,nee,hoor ik ook niet,ik ben alleen erg enthousiast erover omdat mijn hondjes het zo goed doen erop.

En het valt hun zelf oook op dat mijn hond zijn vachtje zo mooi is geworden,dusjadan reageer ik heel enthousiast erop met mijn cb verhaal.Maar iedereen moet zelf weten wat hij/zij voert.Maar wel vers!!! :D :D :D :D :D
Precies hahaha ;D
Ja zacht he, ik vond mijn honden altijd al zacht maar nu is hun vacht fluweel zacht, zelfs andere mensen zeggen het, en niet te vergeten ineens beharing krijgen waar ze nooit behaard was (mijn teefje).
#476498
KayleighShanden schreef: Precies hahaha ;D
Ja zacht he, ik vond mijn honden altijd al zacht maar nu is hun vacht fluweel zacht, zelfs andere mensen zeggen het, en niet te vergeten ineens beharing krijgen waar ze nooit behaard was (mijn teefje).
zelfs toen ik op controle was met Cairo bij de d.a zeiden ze dat zijn vacht zo mooi glansde en idd zacht aan voelt
Door jasmijn
#477050
ik ben er gewoon heel erg goed in ;D :P maar ik laat ook nooit achterwegen dat broken zo'n zooi is ;D
maar het lukt niet altijd gelijk :-\ zo als bij mijn achter buuren, die hebben twee hondjes die ik "gefokt" heb. die zitten nog steeds aan de broken :'(
maar er is hoop ;D want als wij samen een boederij hebben ( ja we gaan samen een boederij kopen in de terand van wil je je goeden buren niet kwijt neem ze dan gewoon mee ;D ;)en samen is het finaseel ook beter haal baar ;))
dan mag ik voor het voer van die twee meiden gaan zorgen ( zij betalen ) en drie keer raden wat ze dan gaan krijgen :P ;) ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door