Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door veronique
#476035
Ik weet eigenlijk niet of het echt bestaat, stressdiaree.
Vita is gisteren naar de trimster geweest en had daar dunne ontlasting (op de trimtafel :-[ , vorige keer in het bad :-[) Vita heeft tot hier toe nooit last gehad van dunne ontlasting, nu is dit 2 x na elkaar bij de trimster.
Ik vind dat helemaal niet leuk. Kan ik iets doen om dit te voorkomen?
Laatst gewijzigd door veronique op di 24 jan 2006, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#476036
veronique schreef: Ik weet eigenlijk niet of het echt bestaat, stressdiaree.
Vita is gisteren naar de trimster geweest en had daar dunne ontlasting (op de trimtafel :-[ , vorige keer in het bad :-[) Vita heeft tot hier toe nooit last gehad van dunne ontlasting, nu is dit 2 x na elkaar bij de trimster.
Ik vind dat helemaal niet leuk. Kan ik iets doen om dit te voorkomen?
Stressdiarree bestaat zekersteweten! Stress is zelfs een van de belangrijkste veroorzakers van diarree... Iets van Bach geven, om haar rustiger te maken?
Door veronique
#476060
geer schreef: Stressdiarree bestaat zekersteweten! Stress is zelfs een van de belangrijkste veroorzakers van diarree... Iets van Bach geven, om haar rustiger te maken?
Wat kan ik geven van Bach? En waar koop ik dat? Ik woon in België, verkopen ze dat ook bij ons?
Door diana
#476213
nou dat kan zeer zeker hoor
kan je niks aan doen dan idd alleen kijken of je haar rustig kan maken
of er bij blijven?
misschien vind ze hetr gewoon eng?
Door veronique
#476219
diana schreef: nou dat kan zeer zeker hoor
kan je niks aan doen dan idd alleen kijken of je haar rustig kan maken
of er bij blijven?
misschien vind ze hetr gewoon eng?
Ik blijf er altijd bij hoor.
Vroeger had ze het niet, juist de twee laatste keren.
Ik vind het zelf wel beschamend ook al zegt de trimster dat wel meer honden dat doen.
Door geer
#476220
Kan gebeuren... Je zou even kunnen kijken of je de Rescue Spray van Bach ergens kunt vinden. Die werkt onmiddelijk tegen stress. Er zal vast wel ergens een verkooppunt in Belgie zitten... Anders kan je kijken of jet het via internet kunt bestellen. Bijv. via www.gezonddier.nl, alleen zitten die in Nederland en weet ik niet of ze ook in Belgie leveren...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door