Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#474890
Ik vind het een vreemd verschijnsel dat Richa met de KVV nog moeite heeft. Héél langzaam eten en vervolgens ervan spugen. Maar een kippevleugeltje knauwt ze zo naar binnen en dat valt meteen goed. het is geen probleem hoor, dat spugen. Gewoon een kwestie van vollhouden. Maar ik vind het wel raar.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#474895
Blijkbaar geeft ze de voorkeur aan barf boven kvv. Is op zich niet zo raar. Ik heb hier ook een brokkenetende logee gehad voor een dikke maand en de barfmaaltijden gingen er (na korte studie van : is da eten?) wel goed in en bleven erin en de kvv werd uitgekotst.
Veel spugen vind ik overigens wel een probleem, niet zozeer het opruimen ervan, maar het is toch een teken dat het niet goed valt en bevalt.
Door "inge"
#474911
Ze spuugt gelukkig niet elke keer en ook niet alles eruit. Het valt sávonds beter dan s'morgens. En ik ben er van overtuigd dat het spugen deels komt door het er psychisch nog niet mee eens te zijn. Hoe raar dat ook klinkt. Ze heeft namelijk absoluut geen rommelende darmen en ze poept prachtige drollen.
Door Lizzy
#474925
Is het toevallig een bepaalde smaak die ze uitbraakt? Pinkel at bijv. standaard een kip&rijst versie met lange tanden en deze spuugde ze ook heel vaak uit. Toen ik overstapte op volledig zelf samengestelde voeding, toen kwam ik erachter dat ze hartstikke niet lekker wordt van kippenlevers!
Door "inge"
#474934
Tot nu toe heeft ze bibi natuur en smuldier pens gehad. Dat gene wat ze vanmorgen uitspuugde was in de eerste plaats bruine drap. Het leek op brokken kots (lekker verhaal he?) maar dat kan niet want ze heeft al 5 dagen geen brokken meer gehad. Ik dacht meer aan poep uit het park. Dát verdroeg ze altijd heel goed. ;) pas daarná kwam er wat vlees terug.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door