Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#472494
Ik heb daarnet voor Richa wat rijstvlokken (Jarco) in haar bak gedaan met 150 gram bibi. En kijk.... dat eet ze wel en het blijft er ook in. :D Ik weet wel dat die vlokken eigenlijk ook troep is maar als tussen oplossing doe ik het maar even zo. Van alleen maar vlees gaat ze zo verschrikkelijk spugen. En dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Nu ga ik gewoon steeds een beetje meer vlees en minder vlokken geven. Het is ook zo'n lekkere tuthola.... ;)
Door Sas
#472567
Doet die van mij nou NOOOOOIT :) ;)
Vorige week een pakje Smuldier gekocht, dacht ook een dagje goedkoop uit te zijn..... At hij niet.... 1 schijfje Rodi er doorheen en een oude boterham :-X en eten maar ;D
Laatst gewijzigd door Sas op vr 20 jan 2006, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door "inge"
#473393
[quote="sylvia"]
Gaat ze er van spugen omdat ze het te snel eet?
Of is het misschien te koud?

[/quote]Ik denk dat ze spuugt omdat ze te grote happen in één keer naar binnen slikt. Ze weet gewoon niet goed wat ze er mee aan moet.Bovendien moet ze door krijgen dat ze gewoon moet kauwen ook al is het zacht. Het gaat vandaag al een stuk beter. Zie Richa's dagboek.
Door Truus
#473396
Kvv kauwen ze niet, een hond kan niet kauwen bovendien is dit veel te klein om eraan te kunnen trekken en sleuren. Misschien is barfen een optie?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#473397
[quote="garicha"]
Ik denk dat ze spuugt omdat ze te grote happen in één keer naar binnen slikt. Ze weet gewoon niet goed wat ze er mee aan moet.Bovendien moet ze door krijgen dat ze gewoon moet kauwen ook al is het zacht. Het gaat vandaag al een stuk beter. Zie Richa's dagboek.
[/quote]

Aha , ze is dus te schrokkerig, dat is af te leren of in iedergeval is het geen ontgiften. Pleunie kan ook wel eens schrokken bv met grote stukken pens, dus die snij ik dus ook klein, probleem opgelost :D
Door "inge"
#473402
Ik sprak gister Cathelijn aan de telefoon en die zei: Eigenlijk is het best triest dat je een hond moet LEREN om vlees te eten. Wat doet men die beesten aan met die kunstmatige brokkenzooi. Ze heeft helemaal gelijk!!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#473411
[quote="garicha"]
Ik sprak gister Cathelijn aan de telefoon en die zei: Eigenlijk is het best triest dat je een hond moet LEREN om vlees te eten. Wat doet men die beesten aan met die kunstmatige brokkenzooi. Ze heeft helemaal gelijk!!
[/quote]
Het maakt de hond niet uit hoor dat hij het twee of drie keer moet opeten (door opgeven van voer) maar het is voor ons iets minder.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door