Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Roeletje
#473313
Hallo allemaal :)
Mijn naam is Sacha ik ben een Engelse Cockerspaniel van 1 jaar
ik heb sins kort 3X een epeliptische aanval gehad maar ik voel me kiplekker!! :D maar mijn baasje was er toch wel ongerust over en is met mij naar de DA geweest
Ik heb daar een heleboel onderzoeken gehad (bloedtest enz) ze vonden alleen iets in mijn bloed wat leek op een infectie ???, maar ik heb als pupje kernelhoest gehad
ik wil alleen maar spelen en eten en lekker slapen. ;D
ze hadden het over een hersenvocht punctie maar omdat ik verder niets mankeer vond mijn baas dat te ver gaan dus kreeg ik een Synulox kuur van 3 weeken 2X daags 3/4 tablet van 250 mg
Kan er iemand zijn ervaringen delen met mijn baas oa de bijwerkingen enzo
MVG Sacha
Door Lizzy
#473319
Allereerst welkom op Barfplaats. Bedoel je bijwerkingen van Synulox? Dat is een antibiotica en die heeft o.a. een zeer negatieve bijwerking op de darmflora. Ik neem aan dat je rauwe/verse voeding aan Sascha geeft?

Ik zou dat (verse/rauwe voeding) voorlopig maar even aanvullen met een probiotica product (vriendelijke bacterieen - te koop bij reformwinkels en vele drogisten. Dragen vaak namen als "acidophilus").
Gebruikersavatar
Door Angelique
#473323
Lizzy schreef: Allereerst welkom op Barfplaats. Bedoel je bijwerkingen van Synulox? Dat is een antibiotica en die heeft o.a. een zeer negatieve bijwerking op de darmflora. Ik neem aan dat je rauwe/verse voeding aan Sascha geeft?

Ik zou dat (verse/rauwe voeding) voorlopig maar even aanvullen met een probiotica product (vriendelijke bacterieen - te koop bij reformwinkels en vele drogisten. Dragen vaak namen als "acidophilus").
Dank voor het verplaatsen, heel antwoord getikkerd.......weg ::)
Door Lizzy
#473324
Angelique schreef: Dank voor het verplaatsen, heel antwoord getikkerd.......weg ::)
Oh hemel....! SORRY!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door