Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ElinevKa
#472036
Een maand geleden werd er bij Henk nierfalen geconstateerd. Hij weigerde zijn dieetvoer vanaf het begin, en ik heb geprobeerd hem met rauw voer aan de praat te krijgen/houden.. Helaas.. hij at sowieso te weinig en niet met goede toevoegingen; Hij kreeg bloedarmoede, zweren in de bek en algemeen ging zijn toestand snel achteruit.

We hebben hem gisteren in moeten laten slapen, na nog een week van extra zoutoplossingsinfusen, astronauten voer etc..
het heeft ruim een maand geduurd...en ik mis m vreselijk.

let alsjeblieft goed op de symptomen van ziektes als nierfalen. Het is een rot ziekte...

Henk, rust zacht
Gebruikersavatar
Door Binno
#472193
ElinevKa schreef:let alsjeblieft goed op de symptomen van ziektes als nierfalen. Het is een rot ziekte...
Ik heb ook een hond aan nierfalen verloren, zelfs onze DA had de symptomen veel te laat herkend, en toen was het al te laat en was de hond zichzelf al helemaal aan het vergiftigen.
Ik weet helaas dus wat 'n rotziekte het is... :'(

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, ik voel met je mee! :-* :'( :'(
Door tieneke
#472939
Onze laatste kat had ook forse nierproblemen,eer ik erachter kwam dat ie ziek was had de ziekte al goed toegeslagen en werd hij met de dag magerder.
Het was binnen een paar maanden gebeurd....
Heel veel sterkte met dit verlies.
Door James
#473211
Wat naar voor Henk en voor jou. Sterkte met het verwerken van je verdriet! En bedankt voor de waarschuwing, we zullen er goed op letten.
Door ElinevKa
#475671
Dank voor alle reacties..Het blijft echt niet leuk dat hij dood is, vooral de 'normale' Henk was een gezellige kat.

Met als voordelig resultaat dat nu alle dieren aan de kvv zitten.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door