Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

hoe voer ik mijn teef als ze loops is

Meer voeding
Geen stemmen
0%
Minder voeding
Geen stemmen
0%
Dezelfde
5
83%
Anders nl....
1
17%
Door conleeuw
#470655
Omdat ik merk dat Jazz zelf minder wil eten nu ze weer loops is was ik benieuwd of er mensen zijn die de voeding van hun teef aanpassen tijdens de loopsheid van hun teef en zo ja, hoe dan.
Gebruikersavatar
Door Binno
#470660
Tijdens de loopsheid niet, Binno blijft ook gewoon door(vr)eten dan. ;D
Maar tijdens de schijndracht krijgt ze wel minder, omdat ze een aantal dagen weinig of zelfs helemaal niet wìl eten. ;)
Door Elise
#470666
Hetzelfde als anders. Phoebe zou het liefst het hele jaar door, de hele dag door eten, ook tijdens haar loopsheid ;)
Door evds
#470667
Tijdens de loopsheid geef ik hetzelfde of misschien ietsje minder. Daarna geef ik Kaina echt minder. Ik heb gemerkt dat dat heel goed werkt om haar extreme aanleg voor schijnzwagerschap en schijnnestjes/puppies in te tomen.
Fleer, mijn ander teef, geeft ik gewoon hetzelfde, ook na de loopsheid want die heeft helemaal geen neiging tot schijndracht (ze denkt volgens mij dat ze een rue is ;), de top-dog dan he )
Door Joshii
#470685
Ook ik voer gewoon hetzelfde.
Nuka is nu voor de eerste keer loops, hiervoor at ze niet zo goed, maar sinds Fred er bij is eet ze keurig haar bakje leeg. ik heb niet het idee dat ze meer eet omdat ze loops is, maar puur omdat ze bang is dat Fred het anders op eet.
Na de loopsheid wil ik haar wat minder geven, niet vanwege een evt. schijnzwangerschap want ik weet niet of ze daar last van zal krijgen, maar omdat ze wat af moet vallen.
Fred heeft de afgelopen week meerdere malen per dag gegeten,hij was erg vermagerd en had lintworm.De hoeveelheid voer die hij nodig had vond ik teveel voor 2 maaltijden. Om geen jaloezie in de hand te werken heb ik haar toen ook telkens een hapje gegeven, dat is haar nu dus aan te zien. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door