Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tt-tjes
#470172
Mag je Carnibest en Duck ook mengen??

Heb gisteren de laatste 2 rollen CB natuur om kunnen ruilen voor Light, heb echter ook Duck liggen.

Nu vraag ik me af of je dit mag mengen, Balou vindt namelijk CB lekkerder dan Duck, maar CB durf ik hem eigenlijk niet meer helemaal te geven vanwege zijn diarree.
Door Peet
#470175
Ja hoor, geen probleem. Als je vreest voor diarree kan je het mengels ook overgieten met een klein beetje heet water.
Door tt-tjes
#470181
Dat overgieten met heet water heb ik anderhalve week geprobeerd, had helemaal geen zin toen hij alleen CB kreeg.

Gisteren heb ik een beetje rijstebloem voor baby's bij zijn Duck gedaan (zal eigenlijk wel niet mogen), moet zeggen dat zijn ontlasting vanmorgen wat vaster was.
Hij eet alleen zijn Duck met lange tanden
Door Lizzy
#470182
[quote="carole"]
Dat overgieten met heet water heb ik anderhalve week geprobeerd, had helemaal geen zin toen hij alleen CB kreeg.

Gisteren heb ik een beetje rijstebloem voor baby's bij zijn Duck gedaan (zal eigenlijk wel niet mogen), moet zeggen dat zijn ontlasting vanmorgen wat vaster was.
Hij eet alleen zijn Duck met lange tanden
[/quote]

Rijstebloem door het eten? Mag ik vragen waarom?

Als hij Duck nou niet lekker vindt en van CB krijgt hij dunne: waarom probeer je dan niet een ander merk?
Door tt-tjes
#470183
Rijstebloem heb ik gedaan voor het stoppen van diarree, dat had ik nog staan van de satinballs en daar kreeg hij ook geen diarree van.

Die twee merken hebben ze bij ons in de buurt vandaar. Andere merken zou ik voor op zoek moeten.

Ik denk echter dat het bij Balou ook gewoon een beetje streken zijn dat hij Duck niet eet, want als hij het een tijdje niet heeft gekregen dan eet hij het heel normaal op. Na een paar dagen begint hij dan weer te mieren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door