Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ~Joke~
#432499
Het was me al een paar keer opgevallen dat Bandit onze kat van de Carnibest kruidenmix uit de hondenbakken at. Zonet gaf ik haar een stukje op een schoteltje en ze at het helemaal op! Onze andere kat Smokey taalt er niet naar. Is dat normaal voor katten dat ze de kruidenmix lekker vinden?? Over het algemeen halen ze hier overal de neuzen voor op.
Door jeanne
#432551
[quote="Joke Miedema"]
Het was me al een paar keer opgevallen dat Bandit onze kat van de Carnibest kruidenmix uit de hondenbakken at. Zonet gaf ik haar een stukje op een schoteltje en ze at het helemaal op! Onze andere kat Smokey taalt er niet naar. Is dat normaal voor katten dat ze de kruidenmix lekker vinden?? Over het algemeen halen ze hier overal de neuzen voor op.
[/quote]yep, hier nog zo'n kat.
zelfs vuile pens vind ze heerlijk
;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#433049
[quote="Joke Miedema"]
:D :D :D Ik stond echt versteld maar er zijn zo te lezen meer katten die het lekker vinden ;) Pens lust ze weer niet :-\
[/quote]

Heb je dan wel verse schapenpens ?
Door Marieke
#433384
Katten hier lusten het ook graag, net zoals pens. Ik moet zeggen dat ze het ook gewoon vanaf jongs af aan krijgen, dus ze groeien er mee op.
Door tieneke
#436624
[quote="jeanne"]
yep, hier nog zo'n kat.
zelfs vuile pens vind ze heerlijk
;D
[/quote]
O,dat ga ik dan ook eens geven aan de poesjes :D
Ben benieuwd hoe ze dat vinden.
Door Marjon
#469418
Hallo allemaal,
Ik heb zelf een hondje (een boerboel die volgende week 2 wordt) en 3 katers (van bijna 7, bijna 5 en bijna 2).
De CB-kruidenmix bestaat uit boekmaag (zeer fijngemalen) met voorverteerd gras. Veel katten eten graag gras, misschien dat ze daarom ook de kruidenmix lekker vinden.
Groetjes,
Marjon
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door