Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#468939
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar vers vlees in Belgïe.
Liefst zou ik carnibest voeren maar dat is niet te verkrijgen in Belgïe. De fokker gaat dit voeren en had graag bij hetzelfde voer gebleven. Duck verkopen ze op 2 plaatsen hier in de buurt. Maar weten jullie soms nog interessante plaatsjes op vers vlees te kopen?
#468963
[quote="julie"]
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar vers vlees in Belgïe.
Liefst zou ik carnibest voeren maar dat is niet te verkrijgen in Belgïe. De fokker gaat dit voeren en had graag bij hetzelfde voer gebleven. Duck verkopen ze op 2 plaatsen hier in de buurt. Maar weten jullie soms nog interessante plaatsjes op vers vlees te kopen?
[/quote]

Er is een bezorgdienst voor Carnibest die in België bezorgt. Je zou die eens kunnen contacteren. Je vind 'm (Rene Roks) op het webje van carnibest.
#469053
[quote="Angelique"]
Er is een bezorgdienst voor Carnibest die in België bezorgt. Je zou die eens kunnen contacteren. Je vind 'm (Rene Roks) op het webje van carnibest.
[/quote]
Deze zit in St. Willebrord, net over de grens in Nederland.
Waar woon jij in Belgie?
#469068
Ik heb die persoon een mailtje gestuurd.

Het is nog niet voor direct hoor, ons pupje moet nog geboren worden maar onze fokker gaat carnibest geven en had graag bij dezelfde voeding gebleven.
En daarom ben ik al aan mijn zoektocht begonnen
#469071
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit hoor. Duck is ook een goede kvv als het maar een complete versie is.
Overschakelen gaat vaak zonder probleem. Er zijn ook mensen die hun pup een samengestelde maaltijd geven.
Alles is mogelijk en je hoeft dus niet alleen bij dat ene merk te blijven.
Leuk dat je een pupje krijgt :D.
#469095
[quote="tieneke"]
Denk eerlijk gezegd niet dat hij vanuit zijn woonplaats even gratis naar Belgie kachelt ;)
Ik weet wel dat hij km rekent.
[/quote]
Op zijn site staat gratis maar ik denk ook dat dit z'n beperkingen heeft ;)
#469117
[quote="Truus"]
Op zijn site staat gratis maar ik denk ook dat dit z'n beperkingen heeft ;)
[/quote]
Ik weet van hem persoonlijk dat hij in Belgie bezorgt en daarvoor een km vergoeding vraagt.
Ja die auto van hem rijdt natuurlijk niet op water ;D
#469272
En de afstand St. Willebrord - Zaventem is toch zo'n 112 km...Ik heb het vorige week gereden om Fred van het vliegveld te halen, en je doet er zonder files een uurtje over om er te komen. Dat zal waarschijnlijk niet gratis zijn.
#469354
Ja idd, maar de fokker gaat carnibest geven daarom... ik kan natuurlijk altijd effe proberen met duck, als ze het goed doet kan ik daarbij blijven.
Moest die persoon dat tegen redelijk prijsje leveren dan zou ik dat ook goed vinden. Als je dan veel ineens besteld dan valt dat misschien nog mee.
#469358
[quote="julie"]
Ja idd, maar de fokker gaat carnibest geven daarom... ik kan natuurlijk altijd effe proberen met duck, als ze het goed doet kan ik daarbij blijven.
Moest die persoon dat tegen redelijk prijsje leveren dan zou ik dat ook goed vinden. Als je dan veel ineens besteld dan valt dat misschien nog mee.

[/quote]
Ik zou Rene gewoon even mailen ;)
Dan kun je altijd nog beslissen of het de moeite waard is,zoniet ga je toch lekker Duck proberen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door