Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Chris113
#468164
Zoals ergens al aangegeven heb ik me de afgelopen dagen suf gelezen. Niet alleen hier, maar ook verder op het net.
De stap om echt over te gaan naar voeren volgens barf is m.i. niet echt groot. Ik denk dat ook mijn honden er niet echt een probleem mee zullen hebben; ze eten nu eigenlijk al alles wat los en vast zit.
Toch zou ik wel eens bij iemand even willen gluren: hoe wat waar enzomeer. Is er iemand in Den Haag of omgeving waar dat eens zou kunnen?
Door Chris113
#468234
Ja, dat is een idee (ik heb ook werkelijk geen idee waar iedereen woont :-) )
Ik ben echter niet zo heel erg mobiel op dit moment! Dus heeft Den Haag natuurlijk mijn voorkeur, maar ik ben erg nieuwsgierig, dus een ritje Zoetermeer is te plannen!
Door Borke
#468244
Je kan ook eens een bestelling plaatsen bij Canis Naturalis, die bezorgen het vanaf een bestelling van 15 Euro bij je aan huis en dan kan je van alles gewoon 1 kg proberen en eens kijken hoe je honden er op reageren, sommige dingen kan je er al per 500 gram bestellen.
Daar kan je ook advies krijgen over waar je mee kunt starten voor een eerste keer ;D
Door Chris113
#468254
Lupa schreef: ken je de barfplaats landkaart?
Ja, die ben ik tijdens het lezen ergens tegengekomen. Ik ga nog even kijken...
Door Chris113
#468290
AstridStraver schreef: Je kan ook eens een bestelling plaatsen bij Canis Naturalis, die bezorgen het vanaf een bestelling van 15 Euro bij je aan huis en dan kan je van alles gewoon 1 kg proberen en eens kijken hoe je honden er op reageren, sommige dingen kan je er al per 500 gram bestellen.
Daar kan je ook advies krijgen over waar je mee kunt starten voor een eerste keer ;D
Dank! Ben direct gaan kijken.
Lekker, ik denk dat ik mijn kippenlevertjes daar maar ga bestellen :-)
Door bas rouge
#468689
Ik woon in Den Haag en heb mijn eerste barfaankopen gedaan samen met een meer ervaren Barfer. Omdat ik niet zo goed wist waar ik het zoeken moest, ik begrijp je onzekerheid wel hoor. Het is echter een kwestie van doen, langzaamaan nieuwe dingen introduceren (ongeveer eens in de tien dagen een nieuwe diersoort, tenminste dat deed ik). Gaandeweg word je gewoon meer zeker van je zaak, krijg je je adresjes, je contacten. Op barfplaats staat veel informatie en je kunt nooit te veel vragen. Canis Naturalis is een prima tip om daar eens te bestellen.

Om op je vraag terug te komen, je mag best eens komen kijken bij mij maar ik weet niet zo goed wat je daarvan verwacht. Ik heb twee vriezers met vlees en drie honden. Als je eens een keer mee wilt om vlees te kopen (ik ga circa 1 keer per maand naar Islam Center, meestal op vrijdagochtend) dan kan dat. Laat maar weten.
Succes!
Door Chris113
#468715
bas rouge schreef: Ik woon in Den Haag en heb mijn eerste barfaankopen gedaan samen met een meer ervaren Barfer. Omdat ik niet zo goed wist waar ik het zoeken moest, ik begrijp je onzekerheid wel hoor. Het is echter een kwestie van doen, langzaamaan nieuwe dingen introduceren (ongeveer eens in de tien dagen een nieuwe diersoort, tenminste dat deed ik). Gaandeweg word je gewoon meer zeker van je zaak, krijg je je adresjes, je contacten. Op barfplaats staat veel informatie en je kunt nooit te veel vragen. Canis Naturalis is een prima tip om daar eens te bestellen.

Om op je vraag terug te komen, je mag best eens komen kijken bij mij maar ik weet niet zo goed wat je daarvan verwacht. Ik heb twee vriezers met vlees en drie honden. Als je eens een keer mee wilt om vlees te kopen (ik ga circa 1 keer per maand naar Islam Center, meestal op vrijdagochtend) dan kan dat. Laat maar weten.
Succes!
Ja, ik zou wel een keer meewillen. Gewoon omdat ik niet thuis ben in welke botten wel en niet en het dan kan zien...
Door Lizzy
#468729
Als je eens in Z'meer bent, ben je altijd van harte welkom. Tenminste, als je het niet erg vindt om heeeeel vrolijk begroet te worden door drie zwart/wit gespikkelde honden.
Door Lizzy
#468731
En als je eens in R'dam bent: wat erg leerzaam is is om naar het Islam Center te gaan. Daar is 1 mega-grote vitrine vol met allemaal geschikt barf-materiaal!
Door Cindy de Wolf
#469094
Als jullie naar het Islam centrum gaan wil ik ook wel een keer mee. Ik begin net met barfen en zou het errrug prettig vinden als er iemand meegaat die meer verstand van zaken heeft zodat ik niet met de verkeerde dingen thuis kom of te duur uit ben.

Groetjes,
Cindy
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#469178
Cindy de Wolf schreef: Als jullie naar het Islam centrum gaan wil ik ook wel een keer mee. Ik begin net met barfen en zou het errrug prettig vinden als er iemand meegaat die meer verstand van zaken heeft zodat ik niet met de verkeerde dingen thuis kom of te duur uit ben.

Groetjes,
Cindy
Morgenochtend om 11:00 uur ben ik er :D
Door Cindy de Wolf
#469201
Ik zou heeeeeeeeel graag mee willen maar ik ben bang dat ik niet op zo een korte termijn vrij krijg. Ik werk normaliter tot 13.30. Als je weer gaat dan hoor ik het graag dan kan ik vrij nemen. Vrijdags werk ik tot 12.00 dus dan is er sowieso meer tijd.

Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik maken; wat neem je dan zoal mee?

Groetjes,
Cindy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door