Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door avalon
#46809
Avalon is niet helemaal in haar knollen tuin :-\ Vandaag moest ze naar de show in Eindhoven waar ze overigens een CACIB heeft gehaald, maar ze heeft enorm gespuugdAfbeelding. Van de week had ze dat ook al gedaan, maar toen had ze een grote hh brok op, na een dagje vasten heeft ze donderdag weer een beetje te eten gekregen. Ze is binnenshuis al een paar daagjes erg lusteloos. Een blokje kaas waar ze normaal erg happig op is, komt ze nu haar stoel niet voor uit. Maar buitenshuis is ze weer enorm levendig als ze los is rent en speelt ze gewoon. Vandaag heb ik ze ook niets te eten gegeven (ze heeft wel wat frietjes gepakt die bij de mac op de grond lagen). Nu ligt ze ook weer helemaal opgerold in haar stoel en af en toe bibbert ze even terwijl het niet koud is binnen. Haar ontlasting is wel gewoon.
Door SHIVA
#46812
hoi avalon
heeft ze geen koorts
op dit moment heerst er wel een virus onder de honden
ook nog gefeliciteerd met je cacib
ik zou toch even de tem.opnemen
gr shiva en het beste ermee
Door avalon
#46818
Temperatuur is 37.7 Maar ze laat ook winden die vreselijk stinken :-X
Door Lizzy
#46822
Mmm, klinkt als : teveel dingetjes gegeten die niet goed op de maag liggen of virusje of bacteriën of parasieten. Ik vind 37.7 wel wat laag voor de avond... (niet heel erg), maar misschien kun je even een dekentje of kruikje geven en kijken hoe ze zich dan voelt?
Sterkte, Liz
Door avalon
#46827
Ze slaapt vannacht bij mij lekker onder haar eigen dekbedje. Zou het aan de fyto kunnen liggen dan? Dat is het enige wat anders is sinds de afgelopen tijd. Ze vreet altijd wel wat op op straat dat kan ik niet altijd voorkomen, maar dat is al 3 jaar zo. Ze vindt het zalig om onder een dekentje te liggen. (het liefst ligt ze naast mij in bed.
Door SHIVA
#46833
hoi avalon
kijk het even aan mischien is ze alleen wat misselijk
mijn jongste hond vertoont ook altijd zo gedrag voordat hij gaat kotsen
de eerste keren schrik je daar van maar zodra hij gekotst heeft is het weer in orde
misschien is dat bij jouw hondje ook zo
gr shiva
Door avalon
#46836
Ik weet het niet. Het is nu sinds Dinsdag zo. Daarom dacht ik ook dat het door de hh brok kwam die ze op had. Maar na een dagje vasten en een dagje alleen wat kip heeft ze vanmorgen op de show weer gespuugd. Ze heeft ook last van wagenziekte en na wat druppels daartegen was ze weer wat minder misselijk. Nu ligt ze als een rolmopsje onder een dekentje op haar stoel. Af en toe bibbert ze wat. Ze wil niet eten, dus ik heb het eten maar weggezet voor morgen. Waarschijnlijk spuugt ze dan morgen weer omdat ze niet gegeten heeft. Maar Avalon voelt zich niet beter nadat ze gespuugd heeft ze gaat dan stilletjes in een hoekje liggen en is echt heel rustig. Terwijl ze normaalgesproken overdag wel een behoorlijke dosis streken heeft. Haar staartje blijft ook omlaag hangen en die staat anders altijd in de hoogte als ze rondloopt.
Door Truus
#46843
Ach wat vervelend allemaal Renate :-\
Dus ze is nog steeds niet in haar knollentuin ???
Hou ze maar lekker warm en kijk het even aan.
Drinken doet ze toch wel he?
Een beetje vasten kan geen kwaad maar het moet natuurlijk niet te lang duren.
Geef je het voedsel misschien te koud?
Ja ik roep ook maar iets ;) maar wie weet he.
Sterkte en hopelijk toch tot Zondag.
Door avalon
#46850
Ze drinkt wel. Al is het niet veel. echt koud kan het voedsel niet zijn, want het staat op het aanrecht te ontdooien, dat zet ik er s'avonds neer en de volgende dag (avond) wordt dat gegeten. Soms doe ik er wat gekookt water bij om het wat te verwarmen. Ik hoop ook tot Zondag. (mocht het toch een virusje zijn kom ik niet, want ik wil niet dat andere honden ook ziek worden. Angie heeft nergens last van en die krijgt de andere helft uit hetzelfde bakje.)
Door Truus
#46853
[quote="avalon"]
Ze drinkt wel. Al is het niet veel. echt koud kan het voedsel niet zijn, want het staat op het aanrecht te ontdooien, dat zet ik er s'avonds neer en de volgende dag (avond) wordt dat gegeten. Soms doe ik er wat gekookt water bij om het wat te verwarmen. Ik hoop ook tot Zondag. (mocht het toch een virusje zijn kom ik niet, want ik wil niet dat andere honden ook ziek worden. Angie heeft nergens last van en die krijgt de andere helft uit hetzelfde bakje.)
[/quote]

Als Angie het zelfde krijgt zal het niet aan het voedsel liggen nee. Of ze moet niet tegen de Fyto kunnen.
Hopelijk knap ze gauw weer op.
Een goede nachtrust met Avalon in bed ;) ;D
Door avalon
#46856
Avalon stinkt naar zweetvoeten, das niet lekker om naast te liggen. Ze valt zo wel af :-\ (zou goed zijn voor Angie).
Door SHIVA
#46857
hoi avalon
als ze al vanaf dinsdag niet in orde is en in het weekend nog niet opknapt zou ik toch even naar de da gaan gewoon om even te chekken wat het kan zijn
veel beterschap ermee
gr shiva
Door Truus
#46859
Afbeelding
Zweetvoeten ::) :P ;D

Nog gefeliciteerd met je CACIB trouwens!
Was het helemaal vergeten :-[ ;)
Door avalon
#46878
Dank je :D. Als het morgen niet minder is ga ik ff naar de da. Of anders uiterlijk maandag mocht het niet over zijn. Buiten is ze wel levendig en speels en daarom houdt ik het naar de da gaan nog tegen.
Door Lizzy
#46903
[quote="avalon"]
Dank je :D. Als het morgen niet minder is ga ik ff naar de da. Of anders uiterlijk maandag mocht het niet over zijn. Buiten is ze wel levendig en speels en daarom houdt ik het naar de da gaan nog tegen.
[/quote]Ja inderdaad, wel van harte gefeliciteerd! Ik vind het wel sneu dat ze zich zo rottig voelt... Houdt haar maar goed in de gaten! En, nou maar hopen dat ze zich morgen weer beter voelt (en ik snap helemaal wat je bedoelt hoor, met dat Basset-gedrag...).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door