Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door veronique
#467592
Omdat Vita geen verse vis lust, (wel sardines en makreel uit blik)Wil ik haar dus visoliecapsules geven. Nu vroeg ik vandaag aan een kennis om er mee te brengen van de natuurwinkel, ze wou weten dewelke (had ik dus geen benul van). Ook zei ze dat die in de natuurwinkel wel tot 20 euro kunnen kosten :( Ik ben nu geen gierige maar dat is toch wel veel of is dat de normale prijs?
Waar kopen jullie die zoal en dewelke geven jullie.
Ik heb ook nog knoflooktabletjes liggen. Hoe vaak geef je dat aan een hond van 9 à 10 kgr. en waar is knoflook goed voor?( Bij Vita helpt het niet ter preventie : vlooien, of ik heb er haar te weinig gegeven)
Door Doedels
#467685
veronique schreef: Ik heb ook nog knoflooktabletjes liggen. Hoe vaak geef je dat aan een hond van 9 à 10 kgr. en waar is knoflook goed voor?( Bij Vita helpt het niet ter preventie : vlooien, of ik heb er haar te weinig gegeven)
Knoflook is gezond, maar te veel kan bloedarmoede veroorzaken. Knoflooktabletten zijn heel geconcentreerd. Daardoor is de kans op overdoseren vrij groot. Zeker bij een kleine hond. Je kunt beter verse knoflook door de groentemix mengen of 2x per week een half teentje door het voer mengen.
Door Lizzy
#467813
Visolie capsules van Solgar zijn nog veeeeel duurder. Nu zijn die van Solgar ook echt mega-goed, maar de minder dure zijn over het algemeen echt niet slechter te noemen. Die van de HEMA, die zijn veel goedkoper! Die van de Etos ook. En die van De Tuinen ook.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door