Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Salty
#466023
Zou het kunnen dat een hond niet tegen visolie kan?
Laatst gewijzigd door Salty op za 14 jan 2006, 04:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jojo
#466087
Dat kan vast!
Volgens mij kan Joey er ook niet tegen. Hij heeft ook een tijdje geen optimale ontlasting gehad, nu is het wel weer goed, gister ineens weer een heel klein beetje gele drap erbij :-\ Het enige wat ik kon bedenken was de visoliecapsule die ik over zn gemalen pens had had gedruppeld. Eerder heb ik ze een tijdje achter elkaar gegeven, weet alleen niet zeker of dat verband houd met de slechte ontlastingperiode ??? Maar ik heb wel een vermoeden nu, en moet gewoon nog even testen. Wat ik wel weet is dat hij niet over zalm kan, daar gaat hij geheid van aan de dunne >:(
Maar wat je zegt over de carnibest, ik voer het niet meer iedere dag, ik wissel wat af met botten, pens, smuldier en rodi. Dus dat is me nog niet opgevallen. Maar in Smuldier en rodi zit vast geen visolie ???
Door Lizzy
#466094
Sinds wanneer zit er visolie in? Weet je dat zeker? Staat namelijk niet op de site hoor:

Lam en Rijst: "Bevat: Vers lamsvlees, vers kippenvlees, rijst, verse fijngemalen groenten, zonnebloemolie, koudgeperste lijnzaadolie, vitaminen en mineralen".

Maar goed, ja, er zijn wel honden die dunne ontlasting krijgen van bepaalde olieen. Ook visolie.
Door Jojo
#466096
[quote="Salty"]
Dan zou ik dat ook eens kunnen proberen om de carnibest af te wisselen met smuldier en rodi.
[/quote]
Probeer eens een paar dagen geen carnibest, volgens mij zie je het direct dan. Ik iig. wel, als Joey iets heeft gegeten dat niet werk voor hem zie ik dat direct de volgende dag, als hij vervolgens weer een goed maal heeft gehad is het ook direct weer goed :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#467199
[quote="Salty"]
Ik las dit op een ander forum,als je onderstaand topic doorleest kom je het bericht vanzelf tegen,zaterdag kom ik in Ermelo en zal ik het persoonlijk aan Corine vragen.

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... sc&start=0
[/quote]

Jij bent toch verkooppunt ??? lijkt mij dat je dan dit soort info eerder hoort te weten dan dat je het op een ander forum leest ???
Gebruikersavatar
Door Angelique
#467286
[quote="Salty"]
Dat klopt daarom vind ik het ook raar,als het waar is hoor je dit als verkooppunt toch te weten ,en als mijn bulletje inderdaad niet tegen visolie blijkt te kunnen dan moet ik overschakelen op een ander merk en ik ben goed tevreden over Carnibest.
[/quote]

En wat zegt het etiket? Dat het webje niet uptodate is, nou ja tja ach, maar ik neem aan dat dan op het etiket wel staat dat er visolie inzit in plaats van lijnzaadolie?
(de vraag is met alle begrip voor het feit dat je niet iedere week je etiketten naleest ;D )
Door Jojo
#467449
[quote="Salty"]
Heb zojuist van Corine gehoord dat er inderdaad sinds kort visolie,zonnebloemolie en tarwekiemolie in de carnibest zit.
[/quote]
Ah, ok. Goed dat we het nu dan weten.
Maaruh, weet je ook iets over de hoeveelheid? Joey krijgt ook 1 dag in de week een vismaaltijd, wellicht dat het bij elkaar genomen wat teveel kan worden nu? :-\
Door avalon
#467520
De verpakkingen zijn ook weer anders van kleur. Ik kijk ook nooit goed op de verpakking en geef hoofdzakelijk licht en nu eten ze al een poosje eend en rijst (tsja ook witte verpakking he) de light zit nu in een goudkleurig verpakkinkje.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#467552
[quote="avalon"]
De verpakkingen zijn ook weer anders van kleur. Ik kijk ook nooit goed op de verpakking en geef hoofdzakelijk licht en nu eten ze al een poosje eend en rijst (tsja ook witte verpakking he) de light zit nu in een goudkleurig verpakkinkje.
[/quote]

Verschil is alleen dat je het zakkie weggooit en de rest moet je in je hond stoppen :-\
Door Jojo
#467712
[quote="Angelique"]
Verschil is alleen dat je het zakkie weggooit en de rest moet je in je hond stoppen :-\
[/quote] ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#467822
[quote="Jojo"]
Ah, ok. Goed dat we het nu dan weten.
Maaruh, weet je ook iets over de hoeveelheid? Joey krijgt ook 1 dag in de week een vismaaltijd, wellicht dat het bij elkaar genomen wat teveel kan worden nu? :-\
[/quote]

Ik zou 'm lekker dat visdagje in de week blijven geven, goed voor de afwisseling en voor een overschot aan vis zul je niet echt bang hoeven zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door