Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Joss
#416512
Weet iemand of er ook kortingen zijn bij Bibi voor meer afname? En weet iemand zo uit zijn blote hoofd hoeveel zo'n zak van 12 kilo kost in Hoogvliet? Ik weet de stuks prijs wel, maar ik dacht dat het bij verpakkingen per 12 iets goedkoper is, klopt dat?

Mijn dank is weer groot !!
Door *wendy*
#418057
[quote="Joss"]
Weet iemand of er ook kortingen zijn bij Bibi voor meer afname? En weet iemand zo uit zijn blote hoofd hoeveel zo'n zak van 12 kilo kost in Hoogvliet? Ik weet de stuks prijs wel, maar ik dacht dat het bij verpakkingen per 12 iets goedkoper is, klopt dat?

Mijn dank is weer groot !!
[/quote]

als je 120 kg of meer in 1 keer afneemt betaal je 1.98 euro per kg ;) wel zelf bij Bibi halen dan........tenzij er iemand in je buurt woont waar je het mee kunt delen ;)
Afhankelijk hoe goed je die persoon kent kun je dan afspreken hoe je de kosten verdeeld.
Onder de AB mensen word dit heel veel gedaan ;D
Overigens denk ik dat de meeste mensen dit onderling doen bij alle merken KVV.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#468518
[quote="danielle1980"]
hmmm het zou ik januari omhoog gaan de prijs hoorde ik :-\
[/quote]

Ja, maar eerst was het toch (dacht ik) €1,80 bij > 120kg? en dan €2,- bij minder.
Door Ine
#468539
[quote="Angelique"]
Ja, maar eerst was het toch (dacht ik) €1,80 bij > 120kg? en dan €2,- bij minder.
[/quote]

Het was €22.50 per 12 kilo (bij minimale afname van 120 kilo), hoeveel het nu is weet ik niet. De winkelprijs was €2,20 als ik het goed heb.
Laatst gewijzigd door Ine op zo 15 jan 2006, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door