Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#465988
bij Saiko is bij zijn ene hoektand (zijn dat snijtanden?) een stukje af. De ene is nog heel scherp en puntig (zijn natuurlijk nog melktanden), de ander is stomp en korter. Kan dit kwaad of gebeurt dit wel vaker? Heeft hij dantoch te hard bot gekregen (hoewel hij ook op kiezelstenen kauwt >:( )
Door crutz
#466025
herder_lover schreef: bij Saiko is bij zijn ene hoektand (zijn dat snijtanden?) een stukje af. De ene is nog heel scherp en puntig (zijn natuurlijk nog melktanden), de ander is stomp en korter. Kan dit kwaad of gebeurt dit wel vaker? Heeft hij dantoch te hard bot gekregen (hoewel hij ook op kiezelstenen kauwt >:( )
hoektand of snijtand ??? die scherpe puntige of die paar die daar tussen in zitten...... ;)

ken jonge honden die idd de melk hoektanden door lompgedrag afbreken
bij Borg (net niet geheel vrijwillig gekeken) nog wel de puntjes er aan, maarja, die staat ook op kvv ipv barf......misschien ff aankijken.....

lekker he die kiezelstenen >:( Borg was in t nest al begonnen aan de betonnen wand in de kennel.... >:()
Door herder_lover
#466155
het is die lange scherpe. Saiko stort zich altijd vol liefde op de bak, hoewel hij nu wel weet dat Dara eerst haar bak krijgt ;) Ook botten wordt hier om gevochten. En nu delft hij nog het onderspit (zal vast veranderen hahaha). Hij schrokt sommige zaken naar binnen en op andere kan hij echt tijden liggen kauwen en knagen. En ja, kiezelstenen, muren, de afstap van mijn plavuizen porch >:( en dan heb ik het neit over tafelhoeken, stoelen en buraustoelen. Knaagt ook aan spijlen en plaat van de bench. En uiteraard aan ieder been dat voorbij komt, evenals kleding, slippers, tassen, stokken en planten ;)
Door Lil
#467196
Gelukkig zijn het de melktanden, bij mij is het de helft van de linker hoektand (volwassen hond) >:(. Heeft me behalve de da ook nog eens een bench gekost (had de spijlen doorgeknaagd) >:( >:( >:(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door