Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Yorick
#45622
Hoi iedereen,


Om wat ideetjes op te doen had ik graag geweten welke groentenmixjes jullie je honde geven. Dus: wat mixen jullie met wat? Combineren jullie fruit en groentes? Kom op met die info ;D ;D ;D ;D

Ho ja, persoonlijk ben ik gek van kippenharten (echt waar, vind het zalig in de soep). Mogen deze ingewanden (kippenlevers, harten en magen) ook aan de honden gegeven worden? (rauw dan wel te verstaan en eventueel in stukjes tussen het groentenmixje zodat het niet HAP SLIK WEG is?)

Dank je!
Door 202spots
#45714
Yorick schreef: Hoi iedereen,
Om wat ideetjes op te doen had ik graag geweten welke groentenmixjes jullie je honde geven. Dus: wat mixen jullie met wat? Combineren jullie fruit en groentes? Kom op met die info ;D ;D ;D ;D
Deze info is er al;
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=795
of tik groentes in zoek en dan krijg je tig berichten
Ho ja, persoonlijk ben ik gek van kippenharten (echt waar, vind het zalig in de soep). Mogen deze ingewanden (kippenlevers, harten en magen) ook aan de honden gegeven worden? (rauw dan wel te verstaan en eventueel in stukjes tussen het groentenmixje zodat het niet HAP SLIK WEG is?)
Dank je!
Ja prima
Door Yorick
#46635
Bedankt Dory! Nu heb ik al een zeer goed idee. Ik heb groenten al ingetikt en mijn printer werkt op volle toeren! ;D

Dit weekend krijgen ze voor de eerste maal een groentenmixje met spierveel erdoorheen, zal me benieuwen!
Door 202spots
#46676
[quote="Yorick"]
Bedankt Dory! Nu heb ik al een zeer goed idee. Ik heb groenten al ingetikt en mijn printer werkt op volle toeren! ;D
Dit weekend krijgen ze voor de eerste maal een groentenmixje met spierveel erdoorheen, zal me benieuwen!
[/quote]
Ik denk dat je spierVLEES bedoeld ??? ;D
Kijk uit met de rauwe levertjes,niet TE veel ander gaan ze aan de race.
En de groentes goed pureren!
Succes!
Door Yorick
#48074
Bedoelde ik inderdaad :-[ :-[

Wel het was een topper dit weekend hoor!

Een mixje met magen, rode paprika, courgette, appel, wortel, spinazie en een kippenvleugel, het smaakte hen SUPER! Nu ken ik eindelijk die blik in de hondenoogjes waar jullie het over hebben .......... Zal me benieuwen als ik binnen X- aantal tijd aan de echte botten ga beginnen.... ;D Kippenvleugels hebben ze dus al gekregen maar fijn gemaald, heb er nog 1tje en zal dat eens testen maar ga het voor alle zekerheid inknippen en vasthouden.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door