Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#465856
Luuk heeft om 18.10 ongeveer een spuit gehad, maar heeft net weer overgegeven. Op zich niet erg, maar er zit ook steeds bloed bij.
Ik mag hem pas rond 23.30 een pilletje geven.
4 zieke honden, ik word een beetje ......... :'(
Door Ine
#465869
Helen schreef: Direct. Balou heeft er laatst ook een gehad. Ze was direct niet meer misselijk.
Luuk heeft om 18.10 een spuit gehad, ruim 1 1/2 uur daarna weer gekotst met bloed. Naar een andere da, en nu bijna 3 uur daarna weer overgegeven.
Deetje intussen ook weer. Nina en Lisa zijn alweer enkele uren rustig.
Ik wacht maar af en probeer om 23.30 die pil wel te geven :-\

De 2de da denkt dus aan bedorven eten, wat in de tuin gegooid kan zijn, of griep. Ik houd het op het laatste! :-\
Laatst gewijzigd door Ine op wo 11 jan 2006, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door herder_lover
#465877
Ik heb ook Nitro moeten spuiten toen hij bleef overgeven (ook met bloed) maar dat duurde toen al een paar dagen en hij dreigde uit te drogen. De spuiten behoren gelijk te helpen (afhankelijk hoeveel je geeft), maar dat deed het bij Nitro ook niet. Sommigen honden reageren er later op aldus mijn DA hier....

Sterkte meid! :-*
Door Helen
#465882
ine schreef: Luuk heeft om 18.10 een spuit gehad, ruim 1 1/2 uur daarna weer gekotst met bloed. Naar een andere da, en nu bijna 3 uur daarna weer overgegeven.
Deetje intussen ook weer. Nina en Lisa zijn alweer enkele uren rustig.
Ik wacht maar af en probeer om 23.30 die pil wel te geven :-\

De 2de da denkt dus aan bedorven eten, wat in de tuin gegooid kan zijn, of griep. Ik houd het op het laatste! :-\
Balou vreet als het rond het vriespunt is alles wat los en vast zit in het bos. Zij had dus troep gevroten. Ze is 1 dagje ziek geweest. Ze blijft voorlopig dus even aan de lange lijn in het bos, want ze vreet zichzelf echt ziek.
Door diana
#465894
ohh jee Ine
dat is echt een ramp zeg
Nou Boy begon vanmiddag opeens te spugen
op het laast alleen gal en wilde zijn c.b ook niet
ik kijk het ff aan , want hij is niet aan de diarree,
misschien morgen opeens wel .
Door conleeuw
#465921
oh wat rot zeg, al die zieken hondjes om je heen, bij mij heeft de primperid wel binnen een half uur tot een uur geholpen, ik denk wel degelijk dat ze een griepje hebben want Jazz had het ook een week to twee geleden en ik hoor nog meer honden die ook last hebben, waarvan brokkenhonden :( Sterkte ermee, ik hoop dat Luuk snel stopt met spugen :-\
Door Audrina
#465969
Mijn oudste teef had begin vorig jaar ook zo'n rotvirusje en bleef maar spugen, maar na een spuit Primperid was het binnen een half uurtje gedaan met het spugen.

Beterschap met Luuk.
Laatst gewijzigd door Audrina op do 12 jan 2006, 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#465971
Luuk en Deetje hebben om 23.30 primperid gehad, Lisa en Nina beiden finidiar.
Nu net hebben Luuk en Deetje ook finidiar gehad.
Laten we hopen op een rustige nacht.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door