Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#465385
vanmorgen werd ik wakker door Dara die ging overgeven. EErst wat gal, daarna stukjes bot. Ze had gister lamsbout gegeten (met zo'n 80% vlees eraan) en dat was rond 20.00 uur. Spugen deed ze rond 07.30 uur. Was het nu toch te hard voor haar?
Door Lizzy
#465495
Tja, wat zal het dan geweest zijn? Ze heeft het niet voor niets uitgespuugd, denk ik. Dus ik denk dat dit stukje bot toch te hard is geweest?
Door Jojo
#465529
Joey doet het ook, slechts de restjes bot (niet meer dan2/3 splintertjes) kotst hij ook uit 's ochtends in geel schuim. Even de maag leegruimen ;)
Hij had het nog wel eens van een stuk lamsribben, sinds ik hem niet meer het 'verbindingsdeel' (denk rug?) daarvan laat eten heeft hij er geen last meer van, maar dat was idd. te hard voor hem.
Door Femke
#465750
Voorheen kocht ik voor de honden wel eens van die grote soep-botten bij de supermarkt, dat was een doorgezaagd stuk heup(tenminste er zat een kop aan, dus neem aan dat het een heup was). Daar liet ik ze dan de hele middag mee klungelen.

nu geef ik ze niet meer (of alleen waar heel veel vlees en vet aan zit, en zo gauw dat eraf is gooi ik het weg) nadat Sunday een paar keer een hele scherpe botsplinter heeft uitgespuugd. Ik vetrouw het toch niet en ben bang dat die splinter de slokdarm beschadigt op weg naar buiten :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door