Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Filou
#465231
Gisteren hebben wij 2 zalmkoppen gescoord van elk 600 gr (is dat veel??). Kostprijs: €1.50 :D

Nu had ik daar een klein vraagje onder. Valt dat nu onder categorie vis? Ik geef Filou nu een 300-400 gr rauwe sardientjes per week. Geef ik er zo 1 kop gewoon bij, of is die 1 kop voldoende voor de hele week??
Door Jantien
#465254
Nou het kost niet veel in elk geval, de meeste visboeren rekenen voor zalmkoppen geld.

Bij mij valt zalmkop in de categorie VIS,
maar wanneer er niet zoveel vlees-vis (hahaha ;D) aan zit dan reken ik het in de categorie bevleesde botten.

Ik hak de kop altijd in tweeen, heb thuis namelijk een pietlut wat vissenkoppen betreft ;D :-\
Doe je wel je ogen dicht 8) als je de kop in tweeen hakt in verband met uitpuilende :o visse-ogen :P
Door Jantien
#465327
Waarschijnlijk een hond die bij een hele viskop denkt dat die nog terug gaat bijten ;D


ja inderdaad, ;D
likt er een paar keer aan en kijkt dan zo van...
tja :-\ ik weet niet wat ik er mee aan moet...is hij wel ech tdood :-\
;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Jantien op wo 11 jan 2006, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#465335
Jantien schreef: Waarschijnlijk een hond die bij een hele viskop denkt dat die nog terug gaat bijten ;D


ja inderdaad, ;D
likt er een paar keer aan en kijkt dan zo van...
tja :-\ ik weet niet wat ik er mee aan moet...is hij wel ech tdood :-\
;D ;D ;D
Ja ik heb beeld ;D
Ze zien er best wel gevaarlijk uit,en dan die ogen en tandjes....brrrrr :o
Gebruikersavatar
Door Angelique
#465341
Jantien schreef: Waarschijnlijk een hond die bij een hele viskop denkt dat die nog terug gaat bijten ;D


ja inderdaad, ;D
likt er een paar keer aan en kijkt dan zo van...
tja :-\ ik weet niet wat ik er mee aan moet...is hij wel ech tdood :-\
;D ;D ;D
Oh, die kan dan mooi een praatgroepje beginnen met onze oudste reu. Die vertrouwd het na een jaar vissekoppen nog steeds niet ;D
Door Filou
#465405
Zou dat nodig zijn om die in 2 te hakken?? Ik zou voor het pure gemak, de kop in 1 keer willen geven. :-[

Ik heb al eens een kop in 2 proberen te snijden, en dat lukte niet echt... en als ik die verhaaltjes lees over het snijden van koppen, zie ik er ook geen begin aan... ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door