Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door José
#465126
Hoi allemaal.

ik ben nieuw hier, dus nog een groentje...
Ik wil Kyra onze labrador pup van 20 weken vers vlees gaan geven , (brokjes vind ze echt niks aan) wel of niet samen met brokjes.
Bij ons in de buurt zit KIVO uit Veldhoven.
heeft iemand daar ervaring mee....

groetjes, Kyra en Jose
Door Femke
#465137
Hallo José!

Ten eerste hartelijk welkom op Barfplaats, ik denk dat jouw pup erg blij zal zijn dat je ons gevonden hebt!
Verder zal het je niet ontgaan zijn dat we verse rauwe voeding het beste vinden dat je een hond kunt geven, zéker voor pups!

Ik voer zelf geen KIVO en eerlijk gezegd ken ik het ook niet, maar ik denk dat als je het intikt in de zoekmachine (vind je bovenaan de pagina) dat je wel treffers zult vinden. Misschien moet je even via 'geavanceerd' zoeken en de termijn iets langer maken, want volgens mij staat die standaard op 2 maanden en er wordt niet zo heel vaak over geschreven.

Overigens de meeste 'bekendere' merken tot in de verste uithoeken gevoerd, hier op het forum staan regelmatig oproepjes om samen te rijden en dan 'groot' in te slaan. Zo kun je én de benzinekosten delen, en profiteren van de grootverbruikers korting die de meeste leveranciers bieden.

Succes en ik hoop dat je een leuke en leerzame tijd zult hebben op barfplaats!

groeten Femke
Gebruikersavatar
Door Kaio
#465170
Hoi
Wij wonen in veldhoven en voeren ook o.a Kivo. We zijn er dik tevreden over. Mijn man komt er regelmatig binnen en het is ook altijd netjes en hygienisch.
Door "inge"
#465201
[quote="Kaio"]
Hoi
Wij wonen in veldhoven en voeren ook o.a Kivo. We zijn er dik tevreden over. Mijn man komt er regelmatig binnen en het is ook altijd netjes en hygienisch.

[/quote]Hé dat wist ik niet dat jij ook in Veldhoven woont. Wat leuk!

Enne ..over Kivo,ik vind vooral het rundvlees heel goed. Jammer dat dat niet compleet is. De kip compleet vind ik persoonlijk niet geweldig.
Door tieneke
#465342
[quote="Tinker"]
Ik ken het merk zelf ook niet,maar als je het wilt gaan voeren moet je er altijd voor zorgen dat je de COMPLEET-versie neemt.Want dat moet als het goed is alle vitamine en mineralen bevatten die een hond nodig heeft.
[/quote]
Volgens mij bestaat er geen kompleet versie van.
Door nikèdog2000
#465450
bij mij krijgen ze ook kivo hoor
1 keer in de week
en als je de andere dagen geit lam en orgaan en botten
geef dan ben je wel compleet.
kivo rund is super lekker vinden ze hier dus je kunt het gerust halen en geven
nikèdog2000
Door Lizzy
#465452
Kivo heeft wel een complete versie. En Kivo enkelvoudig kun je ook af en toe geven, maar dat zou je dan zelf aan moeten vullen met bijv. groentemix en een vleesbotje toe!
Door krisiun
#465490
Wij geven Kaio nu al een jaar Kivo compleet en hij doet het er uitstekend op. We wisselen nu regelmatig af met het zelf samenstellen met het rundsvlees van Kivo.
Ik heb gisteren voor de eerste keer pens bij hem gehaald, maar dat heb ik Kaio nog niet gegeven, dus daar kan ik nog niets over vertellen.
Anders moet je er gewoon een keer binnenlopen. Dat kan daar ieder moment van de dag. Waarschijnlijk krijg je dan ook wel wat dingen mee om uit te proberen.
Het is ook nog eens een stuk goedkoper dan de meeste andere KVV`s.
Door tieneke
#465770
[quote="Lizzy"]
Kivo heeft wel een complete versie. En Kivo enkelvoudig kun je ook af en toe geven, maar dat zou je dan zelf aan moeten vullen met bijv. groentemix en een vleesbotje toe!
[/quote]
Inslaan dan maar :D
Door José
#466022
We hebben t vers vlees nu in huis en kregen inderdaad een hoop gratis mee om te proberen vorige week, super toch...
En zijn nu gestart met vers vlees, alleen wil ik de brokken nog opvoeren die ik nog heb en meng er een handje doorheen. Maar ze is ook niet gek, ze likt t vlees van de brokken af en legt ze netjes lang haar bak. Alstublief baasje eet ze zelf maar op..... ;D
Zou ik er wel een snee brood bij kunnen geven of zo?
Ik ben echt nog niet thuis in t vlees gebeuren en weet eigenlijk ook niet hoeveel ik ze moet geven. Kan iemand me op weg helpen hier mee?
Door tieneke
#466059
Ik zou het brood beter weglaten en de brokjes moet je niet mengen met versvlees.
Is niet goed voor de vertering.
Beter is het om bijvoorbeels s'morgens brokken te geven en s'avonds versvlees.
Nog beter is het om de brokken weg te geven en alleen maar versvlees te geven ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door