Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Sas
#461801
Hallo allemaal,

ik ben nog niet zo lang actief op dit forum, dus ik weet niet of ik in de juiste rubriek zit....
Mijn hondjes krijgen sinds een aantal maanden CB. Dat bevalt prima, maar ik wil me toch verder gaan verdiepen in wat een hond allemaal nodig heeft aan voedingsstoffen om goed te kunnen functioneren. En hiermee dus ook te kijken of zelf samenstellen wat voor mij is....

Nou heb ik wel de boekenlijst gevonden, maar waar kan ik het beste beginnen???
Billinghurst, Lonsdale Eliasen......kan ze moeilijk allemaal bestellen!

Of is er misschien iemand in de buurt van Nijmegen die mij een boek wil lenen?

Saskia
Door Lizzy
#461829
Ik woon helaas niet bij je in de buurt. En ik vind het ook moeilijk om je te adviseren want ik bestel wel alles. Ben totaal boekenfreak en het lezen van meerdere boeken van meerdere schrijvers helpt je ook om zelf een mening te ontwikkelen over bepaalde zaken. Maar goed, ik vind Give Your Dog a Bone van Ian B. een fijn boek om mee te beginnen. Ik vind dat daar net iets meer in staat over waarom je hond bepaalde voedingsmiddelen nodig heeft als de meeste anderen. Ik vind het ook (helaas) slecht geschreven. Hij herhaalt zichzelf continue en er staan zelfs tegenstrijdige adviezen in 1 boek. Maar goed ja, het is niet anders. Het zijn allemaal (vind ik) geen briljante schrijvers.... Schrijver is toch een apart vak. En Ian B is dierenarts....
Door Sas
#463369
ik heb thuis geen PC :'( dus wil ik graag een boek bestellen, anders zitten de doggies alleen.....
Ik ga denk ik maar beginnen met Billinghurst
Door Marieke
#463473
Hier nog een carnibest/barfer uit de omgeving van nijmegen! Laat jij de carnibest ook thuis bezorgen?

(Wist je trouwens dat je bij de poelier 'de wildcentrale' in nijmegen makkelijk o.a. kippennekken en karkassen kan kopen?)
Laatst gewijzigd door Marieke op ma 09 jan 2006, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sas
#464256
vooralsnog laat ik het thuis bezorgen door Bonnie (hondenschool Arnhem), maaaaar ik heb gisteren een vriezer besteld (327 lt), dus binnenkort ga ik naar Ermelo! :)
Dat scheelt me met die vreetschuren van mij een hoop geld! Als ik wat voor je mee moet nemen, laat maar horen...
Door Sas
#464387
ik plaats tzt wel een berichtje, eerst maar eens horen wanneer de vriezer komt!! Kan niet snel genoeg zijn.... ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door