Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Truus
#46262
Hoi weer even een vraag ;)

Als ik s'morgens mijn hondjes ook wat wil geven, moet ik dan de maaltijd verdelen of zou dat buiten de maaltijd ook iets anders kunnen zijn?
Wat raden jullie aan en wat geven jullie eventueel buiten de maaltijd?

Ik geef nu Timo:een schijf Energique met aanvulling Fytomix (moet naar gewicht 10kg)
Mila: een schijf Energique (gewicht is 6kilo)
Door avalon
#46280
Ik geef s'morgens 1,5 schijf energique en s'avonds 150gr fyto (en voor t slapen gaan een blokje kaas :-[).
1x in de week geef ik iets anders dan energique bv lamshart, runderhart of kip met gf mix. maar dan ook geen fyto. En het lijktr erop dat het al wat beter gaat, hoewel ik in het begin dacht dat ze te weinig kreeg viel dat toch reuze mee want ze was nog geen gram afgevallen.
Door Truus
#46285
[quote="avalon"]
Ik geef s'morgens 1,5 schijf energique en s'avonds 150gr fyto (en voor t slapen gaan een blokje kaas :-[).
1x in de week geef ik iets anders dan energique bv lamshart, runderhart of kip met gf mix. maar dan ook geen fyto. En het lijktr erop dat het al wat beter gaat, hoewel ik in het begin dacht dat ze te weinig kreeg viel dat toch reuze mee want ze was nog geen gram afgevallen.
[/quote]

O.K.
Dan zou ik dus s'morgens een schijf kunnen geven en sávonds de Fyto-mix voor Timo.
Ik doe het nu nog bij elkaar in een maaltijd.
Dat zou betekenen dat ik Mila dus de helft van een schijf s'morgens zou geven.
Maar ik heb hier gelezen dat het beter is om het niet zo te verdelen omdat ze dan geen vol gevoel in de maag hebben?

Succes op de show morgen Renate en we horen het wel he. ;)
Door avalon
#46293
Nou heb ik ook wel weer twee rassen die altijd honger hebben en ondanks ze strontziek worden gerust een halfvolle bak (26cm doorsnee) brokken leegvreten en vervolgens een dag buikpijn hebben en dan nog precies hetzelfde proberen. Als ik s'avonds niets geef gaat Avalon gal spugen, dus vandaar dat ik de maaltijd in 2e heb verdeeld, s'morgens zitten ze gelijk klaar voor de koelkast en om dan nee te zeggen vind ik toch wel erg moeilijk :-[

Ja hoor je hoort wel van de showresultaten
Laatst gewijzigd door avalon op do 29 jan 2004, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#46295
[quote="avalon"]
Nou heb ik ook wel weer twee rassen die altijd honger hebben en ondanks ze strontziek worden gerust een halfvolle bak (26cm doorsnee) brokken leegvreten en vervolgens een dag buikpijn hebben en dan nog precies hetzelfde proberen. Als ik s'avonds niets geef gaat Avalon gal spugen, dus vandaar dat ik de maaltijd in 2e heb verdeeld, s'morgens zitten ze gelijk klaar voor de koelkast en om dan nee te zeggen vind ik toch wel erg moeilijk :-[

Ja hoor je hoort wel van de showresultaten
[/quote]

;) ;D Nou ja... ??? Bij ons precies het zelfde zeg ;D
Daarom stel ik ook deze vraag n.l.
IEMAND ANDERS nog een idee???????
Door sharpie
#46386
Misschien wat extra fytomix ???
Daar worden ze iniedergeval niet dik van ;D
Ik weet het ook niet hoor :-[
Door Janet
#46403
's Morgens een klein hapje en 's avonds de hoofdmaaltijd? Een ontbijtje van wat magere yoghurt met een schepje fyto voor de smaak, wat groente-fruitmix, af en toe een eitje, of desnoods 'simpel' wat gehakt? 'Alleen' fytomix 's morgens kan ook wel hoor.
Of gewoon het gedreutel voor de koelkast negeren, dat helpt uiteindelijk ook wel ;D.
Laatst gewijzigd door Janet op vr 30 jan 2004, 01:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ~anna~
#46412
Na het eten nog laten kluiven of de Energique in de kong stoppen is het ook niet hap slik weg ;D
Door Twister
#46423
Hier krijgen ze ´s ochtends een kippenvleugeltje, kauwlapje, pensstaafje oid. En dan ´s avonds de maaltijd, dus hun bak vol Carnibest. Ik heb het een tijdje verdeeld maar dat beviel toch niet goed, ze zaten niet goed vol en kwamen ´s middags steeds vroeger. Dit vond ik dan weer niet handig ivm. het trainen op de maandag en woensdagavond.
Hier krijgen ze ´s ochtends hun "extraatje" rond tien uur en ´s avonds krijgen ze wisselend eten, op niet trainingsdagen rond zessen op trainingsdagen rond tienen.
Laatst gewijzigd door Twister op vr 30 jan 2004, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#46434
Hier krijgen ze 1 x per dag hun bak voer en s'morgens een plakje brood (waarom....omdat ze dat lekker vinden ;D ) ik heb een galspuger gehad toen gaf ik dat plakje brood s'avonds en dan is dat ook over.
Door Peet
#46697
Bij 's morgens brok (totdat het op is....dan niet meer) en 's avonds vers....en altijd die zielige blikken "het is altijd zoooooo weinig.."

en mij constant volgen naar de keuken
bedel bedel
ok, dan nog een scheut yoghurt
en een koekje

en nu NAAR JE PLAATS! UITBUIKEN!
ok..ok...'k wistniedajebooswerd....zucht...snurk..zzzz

Peet
Laatst gewijzigd door Peet op vr 30 jan 2004, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
#46825
[quote="sylvia"]
Hier krijgen ze 1 x per dag hun bak voer en s'morgens een plakje brood (waarom....omdat ze dat lekker vinden ;D ) ik heb een galspuger gehad toen gaf ik dat plakje brood s'avonds en dan is dat ook over.
[/quote]

Boterhammen zijn ze hierook dol op, dus dat kan ik ook proberen. S'avonds een plakje brood en dan s'morgens gewoon gelijk de gehele maaltijd? fyto +vlees?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door