Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
#46349
Sinds Kobus de laatste maand op Rodi kompleet(2x800gr,plus extra,s) staat is het verschrikkelijke nollebakmonster los van de beer!! :P
Hij bedelt konstant en wilt gewoon extra veel eten.
Hij kost ons onderhand een vermogen.
Zelf dacht ik dat het aan zijn enorme opleving te danken was,maar nu ben ik toch bang dat er te weinig voedingsstoffen in de Rodi-kompleet zitten.
Zelfs na zijn insuline spuit bedelt hij om meer......
Met zijn barfmaaltijden(2x700 gr) had hij meer dan genoeg!
Hij at dit de laatste tijd zo slecht,dat hij noodgedwongen over moest op kompleet versvlees.
De laatste dagen ben ik niet thuis weggegaan,uit angst voor een hypo,stel dat er toch te weinig voeding in zit?
Nu maar hopen dat hij het op de Carnibest stukken beter gaat doen.
Mijn man is gistermiddag noodgedwongen mijn bloemen en plantenvoorraad gaan halen bij mijn leverancier!
De latijnse namen weet hij nog niet helemaal maar onderhand wel de hollandse namen ;D
Hij hoefde alleen aan mij te te vertellen wat voor kleur en blaadjes de plantjes en bloemetjes hadden ;D
Maar ondertussen weet hij al heel goed wat een kalanchoe,authurium,azalea,narcis,cinneraria etc is ;D
En dit alles door ons hond(je) ;D
Door Nelly
#46378
Wat heb ik gemist Tieneke? Waarom staat Kobus nu opeens op AHV ??? ??? ???
Door Nelly
#46379
Nu volg ik dus helemaal niet meer ??? Staat-ie nu ineens op de CB ??? Tien, waar ben je mee bezig ??? Of heb ik zoveel gemist ??? ::)
Door Paul_Barte
#46381
Tieneke probeert Nollebakkie aan het eten te houden want meneer wil tegenwoordig alleen nog maar naar 3-sterren restaurants :-\
Door sharpie
#46382
Ik denk idd dat hij het op de Carnibest wel beter gaat doen.
Rodi moest ik ook zoveel van voeren, er schijnt ook veel zetmeel in te zitten, misschien dat dat ook invloed heeft op de suikerziekte?
Zet zetmeel zich ook niet om in suikers in het lichaam?
Misschien dat dat de reden kan zijn ???

Als hij de Carnibest niet lust, kan je ook altijd Bibi nog proberen?
Heel veel sterkte met Kobus :-*
Door Nelly
#46383
[quote="Nelly"]
Wat heb ik gemist Tieneke? Waarom staat Kobus nu opeens op AHV ??? ??? ???
[/quote]Sorry, bedoel Rodi ::) Wordt helemaal verwardt van jou hoor Tieneke :-\
Door tieneke
#46384
[quote="Nelly"]
Wat heb ik gemist Tieneke? Waarom staat Kobus nu opeens op AHV ??? ??? ???
[/quote]
Ha die Nelly! :D
Kobus staat sinds december op Rodi kompleet.
Hij weigert in principe om iedere vorm van barf te eten.
Het kwam er zeker de voorafgaande weken van dat ik hem handmatig moest voeren!
De Rodi eet hij gelukkig met heel veel smaak,ben alleen heel bang dat er niet genoeg voedingstof inzit!
Door tieneke
#46385
[quote="Nelly"]
Nu volg ik dus helemaal niet meer ??? Staat-ie nu ineens op de CB ??? Tien, waar ben je mee bezig ??? Of heb ik zoveel gemist ??? ::)
[/quote]
Waar ben je mee bezig? ;D ;D ;D ;D
Waar is Nol mee bezig!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
Door tieneke
#46387
[quote="Paul_Barte"]
Tieneke probeert Nollebakkie aan het eten te houden want meneer wil tegenwoordig alleen nog maar naar 3-sterren restaurants :-\
[/quote]
En daarom moeten mijn man en ik net zoals Lizzy en Leo een groot krantenwijkie erbij nemen ;) ;D
Door Nelly
#46389
[quote="tieneke"]
[quote="Nelly"]
Nu volg ik dus helemaal niet meer ??? Staat-ie nu ineens op de CB ??? Tien, waar ben je mee bezig ??? Of heb ik zoveel gemist ??? ::)
[/quote]
Waar ben je mee bezig? ;D ;D ;D ;D
Waar is Nol mee bezig!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
[/quote]O, gètsie. En jij kan natuurlijk niet gewoon zeggen van jochie bekijk jij 't ff, dan eet je maar 1 of 2 dagen nietAfbeeldingMeid toch. Je hèbt toch wat met die beer van je hè.Afbeelding
Door tieneke
#46391
[quote="sharpie"]
Ik denk idd dat hij het op de Carnibest wel beter gaat doen.
Rodi moest ik ook zoveel van voeren, er schijnt ook veel zetmeel in te zitten, misschien dat dat ook invloed heeft op de suikerziekte?
Zet zetmeel zich ook niet om in suikers in het lichaam?
Misschien dat dat de reden kan zijn ???

Als hij de Carnibest niet lust, kan je ook altijd Bibi nog proberen?
Heel veel sterkte met Kobus :-*
[/quote]
Ja die zetmeel zal zeer zeker van invloed zijn voor zijn suiker.
Zo ik het nu onderhand begrijp zit er veel te veel zetmeel oftewel koolhydraat in voor onze hond.
Het was dan ook moeilijk om voor hem versvoer te bemachtigen omdat hij niet alles lust en grondig verziekt is.
Hij dronk dan ook veel meer de laatste weken,maar met ons nollebakmonster is iedere dag weer een dag van afwachten met pieken en dalen.
Morgenochtend haalt mijn man een aardig voorraadje vlees op en ik hoop dat hij het er vreselijk goed op gaat doen!
Door tieneke
#46394
[quote="Nelly"]
[quote="tieneke"]
[quote="Nelly"]
Nu volg ik dus helemaal niet meer ??? Staat-ie nu ineens op de CB ??? Tien, waar ben je mee bezig ??? Of heb ik zoveel gemist ??? ::)
[/quote]
Waar ben je mee bezig? ;D ;D ;D ;D
Waar is Nol mee bezig!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
[/quote]O, gètsie. En jij kan natuurlijk niet gewoon zeggen van jochie bekijk jij 't ff, dan eet je maar 1 of 2 dagen nietAfbeeldingMeid toch. Je hèbt toch wat met die beer van je hè.Afbeelding
[/quote]Hij eet al weken als een vleesetende olifant!(ja ja Paul)
En misschien gaan er nu heel veel mensen over hun nek als ik zeg dat ik verliefd ben op mijn hond :-*
Iedere dag ga ik steeds meer van dat heerlijke nollebakmonster houden :-*
Elke dag geeft hij mij zoveel liefde en genegenheid dat ik en zeker ook mijn man alle hele hoge kosten er graag voor over hebben!
Mag hij alsjeblieft ondanks alles nog even blijven?
Door sharpie
#46397
Nee hoor Tieneke, ik ga helemaal niet over m'n nek als je zegt dat je verliefd bent op Kobus, ik ben zelf ook stapelverliefd op mijn hondjes :-* :-* :-*En de hele wereld mag het weten ;D
Door K@rin
#46429
[quote="tieneke"]
[Kobus staat sinds december op Rodi kompleet.
Hij weigert in principe om iedere vorm van barf te eten.

[/quote]

D'r moet toch wel iets speciaals in Rodi zitten ???, want Joey wil eigenlijk ook alleen maar de Rodi goed eten ...
Zou het een "ouwe mannen" kwaaltje zijn ... ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door