Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Toran
#463474
Wordt er nog weleens gezamelijk Bibi gehaald bij Hoogvliet, zodat de prijs niet zo hoog is?
Ben wel benieuwd, omdat ik mijn honden dit weer wil gaan geven ;)
Door richard
#463508
Van waar ben je? Ik ga deze week weer en heb zelf zo'n 60 kg nodig.

richard
Door margreet
#463544
[quote="richard"]
Van waar ben je? Ik ga deze week weer en heb zelf zo'n 60 kg nodig.

richard
[/quote]

Psttttttttttt kijk eens in zijn profiel,hij komt uit Alkmaar ;)
Door Toran
#464333
Intussen woon ik in Hoorn... en volgende maand weer in Alkmaar. Maar nu op dit moment heb ik niks nodig, maar ik vroeg me af of er vanaf volgende maand nog gereden gaat worden....
Door richard
#464339
Iemand in mijn buurt (capelle aan den ijssel) die ongeveer de missende 30 kg per maand nodig heeft? Ik haal er zelf steeds 70, maar straks heeft mijn ene teef wel 2 kg per dag nodig en gaat de voorraad ongeveer 1 maand mee. Korting gaat pas in bij 100 kg.

richard
Door Erna
#464340
[quote="richard"]
Iemand in mijn buurt (capelle aan den ijssel) die ongeveer de missende 30 kg per maand nodig heeft? Ik haal er zelf steeds 70, maar straks heeft mijn ene teef wel 2 kg per dag nodig en gaat de voorraad ongeveer 1 maand mee. Korting gaat pas in bij 100 kg.

richard
[/quote]

Sterker nog ...pas bij de 120 kilo. Je hebt dus nog iemand nog voor 50 kilo. Misschien ff op het dalforum roepen, daar zijn ook Bibi voerders.
Laatst gewijzigd door Erna op di 10 jan 2006, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Elizaw
#464714
Richard, ik haal 1 keer per maand Bibi, samen met andere mensen van hier ;D kom ik wel aan de 120 kilo. Misschien kunnen wij eens wat regelen samen. dat we om de beurt gaan halen bv ;D
Ik woon in Gouda
Door Ollie
#464761
[quote="RuBep"]
Richard, ik haal 1 keer per maand Bibi, samen met andere mensen van hier ;D kom ik wel aan de 120 kilo. Misschien kunnen wij eens wat regelen samen. dat we om de beurt gaan halen bv ;D
Ik woon in Gouda
[/quote]

Even off-topic maar jeetje wat een schitterende hond in je onderschrift :D dogachtige neem ik aan..
Door danielle1980
#465129
[quote="Ollie"]
Even off-topic maar jeetje wat een schitterende hond in je onderschrift :D dogachtige neem ik aan..
[/quote]

aangezien bep er niet zo vaak is zal ik antwoorden.
tis een cane corso en ze heeft 2 van die prachtige honden :D
Door Amy
#466212
[quote="Toran"]
Intussen woon ik in Hoorn... en volgende maand weer in Alkmaar. Maar nu op dit moment heb ik niks nodig, maar ik vroeg me af of er vanaf volgende maand nog gereden gaat worden....
[/quote]

Ik ben nieuw op deze list (sorry heb me nog niet voorgesteld in het daarvoor bestemde onderdeel, zal dat snel doen!) Ik woon ook in Hoorn en ben ook aan de Bibi, ik begrijp uit jullie mailtjes dat er gereden wordt. Hoe gaat dit alles in zijn werk? Hoe kan ik hier aan meedoen/liften? Wat worden de prijzen dan?
Groet Amy
Door richard
#467226
Ik ben zeker in voor gezamenlijke inkoop. Iedereen die in mijn omgeving woont en een mogelijkheid ziet om dit gezamenlijk met mij te plannen wil ik vragen om met mij telefonisch kontakt op te nemen om eens te bespreken hoe en of een en ander mogelijk is. Zie voor mijn n.a.w. gegevens mijn website.

richard
Door Elizaw
#469623
[quote="Ollie"]
Even off-topic maar jeetje wat een schitterende hond in je onderschrift :D dogachtige neem ik aan..
[/quote]

Dankjewel ;D ;Dhet is idd een Cane Corso, moet eens een nieuwe foto plaatsen van beiden heren :)maar zoals Daniella al schreef kom ik niet zo vaak hier :'(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door