Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#462303
Heb voor mezelf eens van 1 week het eten van de jongens opgeschreven en dit is het resultaat:

Zondag: groentenmix, eitje, hertenvlees en kipkarkas
Maandag:   pens en lamsbotjes
Dinsdag:   struisvogelvlees, groentemix en botje na (geit of hert)
Woensdag: lever en lamsschouder
Donderdag: runderstrot
Vrijdag: kopvlees, hertenhart, groentenmix en hertenrug (bot met klein beetje vlees)
Zaterdag: kippennekken en geitenvlees met bot

Het weekmenu is niet standaard, ik wissel eigenlijk per week. Orgaanvlees wisselt ook van kip, rund of hert. Heel af en toe geef ik voor het gemak nog CB. Geef ze ook wel eens 2 of 3 dagen hetzelfde te eten. Door de regel eten ze heel afwisselend.

Hoeveelheden heb ik berekend met de barfrekenhulp van The Dude. De botjes van maandag en dinsdag zijn redelijk kaal, zorg altijd voor een goede verhouding vlees/bot. Officieel moeten ze zo’n 260 gram groentemix in de week, probeer dat zoveel mogelijk te halen.

Als supplement geef ik alleen visoliecapsules, omdat Joris geen vis lust en Joep er erg slecht op reageert. Dit geef ik gemiddeld 3x in de 2 weken.
#462344
[quote="AstridStraver"]
Ziet er goed uit hoor.
Het heeft wel iets decadents om je honden hert te voeren ;D
[/quote]
;D ;D ;D ;D Het zijn ook echte snobs! Wij mogen niet eens op de bank als de heren erop liggen! Offe... mogen, we passen niet op de bank! >:(
#462616
[quote="Pauline"]
Uit Mill.... Prima adresje, alleen een beetje ver weg voor jou. Maar misschien in een combi-rit?
[/quote]

Ja Rovanna, misschien een combi-rit!!! (riep ze geinteresseerd ;D)
#465196
[quote="Rovanna"]
O ja, zo van: als je toch op weg bent naar Nuenen kun je net zo goed even langs Mill (bij Nijmegen, toch :-\) rijden ???
[/quote]
tuurlijk kan je dat , we weten dat je 12 uur kan rijden dus dit is een eitje toch ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door