Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ElinevKa
#460741
Ik heb één oudere kater die als kwaal had dat ie niet goed kon poepen..een soort obstipatie dus.
Van de DA moet hij speciaal voer (met granen???) om de darmen niet lui te laten worden..

Nu ben ik -mede door de andere kater en het kvv van de derde poes- dus meer aan het barfen geslagen, maar ik wil natuurlijk niet dat deze kat opeens niet meer kan poepen.
Wat geven jullie (behalve olie door het voer) om de doorvoer zo goed mogelijk te laten gebeuren??
Door Ollie
#460864
Ik heb hier een bulletje die af en toe ook verstopt zit dus zo nu en dan geven we dan dit spul door het eten.. het heet..Colon clean...van Pharma food. Je kan het bij de natuurwinkel kopen.
Door Audrina
#460866
Ik heb een oude hond met een zelfde soort probleem en bij hem is het weggegaan met Mifloran http://www.mifloran.nl/mifloran/
Ik moet het hem wel blijven geven anders komt het weer terug. Het is ook heel geschikt om aan katten te geven. Je kan het bestellen bij o.a. edera.nl
Door ElinevKa
#461121
Hartelijk dank voor de tips!
ik ga er direct mee aan de slag!

Overigens hebben de katten vandaag een soort drumsticks gegeten (wel in stukken gehakt hoor) en ze vonden het heeeeerlijk!! :P
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door