Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#459457
ja hoor, Mozes heeft al twee keer gespuugd, en verdorie hij eet het weet op :-\ :-\
hij is misselijk hoor, wat kan ik doen behalve Okugest geven (heb het niet in huis ) kan ik het overal krijgen???
dom van mij he.....zoiets moet je in huis hebben, ga er dan ook nu voor zorgen
wat kan ik hem geven??/een beetje boillon??
Door Lizzy
#459459
Een virusje? Iets fouts gegeten? Ik zou hem helemaal niks geven. Niet eens aanbieden. Als hij misselijk is wil hij waarschijnlijk helemaal niet eten en kun je hem beter met rust laten. Okugest kun je bij iedere drogist kopen. En als het te erg wordt, het spugen, dan ff de DA bellen.
Door Ine
#459464
Lizzy schreef: Een virusje? Iets fouts gegeten? Ik zou hem helemaal niks geven. Niet eens aanbieden. Als hij misselijk is wil hij waarschijnlijk helemaal niet eten en kun je hem beter met rust laten. Okugest kun je bij iedere drogist kopen. En als het te erg wordt, het spugen, dan ff de DA bellen.
Als hij continue vocht blijft overgeven, wordt de zuurgraad van de maag te alkalisch(?) en krijgt hij ook een misselijk gevoel.
Joop heeft echt liters vocht gespuugd, maar voelt zich nu al duidelijk beter. Ik heb hem net een bodempje lauw water gegeven en dat zit er nog in.
Bij Joop heeft het ziek zijn eigenlijk maar 10 uur geduurd en hij was echt héél beroerd!
Helemaal niets geven voorlopig, alleen okugest.
Sterkte, ik weet hoe machteloos je je voelt! :-*
Laatst gewijzigd door Ine op do 05 jan 2006, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door senadance
#459538
Mozes heeft net een beetje rijstewater op en het blijft er tot nog toe in, Okugest heb ik al gehaald krijgt hij ook zometeen
Door senadance
#459786
ja hoor, weer kots ruimen, alles gooit hij eruit, is schijnbaar er niet erg ziek van al is hij wel sloom , hij vraagt om eten , maar ik geef hem echt niets behalve okugest tabletjes.
Boy heeft gelukkig niets.
Ik hoop dat het morgen beter gaat , hoe lang kan ik wachten voor ik naar de DA ga ??? ???
Door conleeuw
#459788
senadance schreef: ja hoor, weer kots ruimen, alles gooit hij eruit, is schijnbaar er niet erg ziek van al is hij wel sloom , hij vraagt om eten , maar ik geef hem echt niets behalve okugest tabletjes.
Boy heeft gelukkig niets.
Ik hoop dat het morgen beter gaat , hoe lang kan ik wachten voor ik naar de DA ga ??? ???
hé bah, wat vervelend nou.
Jazz heeft ook vorige week een paar dagen ziekjes lopen zijn, een hele dag gekotst, uiteindelijk wel bloed gespuugd, dus ik was helemaal overstuur, maar ik vindt een dagje mag, als het langer dan twee dagen duur, sta ik in ieder geval op de stoep van de dierenarts. Wel heb ik niets, maar dan ook niets gegeven, dus alles tot rust laten komen, oh maar ik lieg, want ik heb op laatst toen zij bloed aan het spugen was wel iets tegen het spugen gegeven..... maar zeker geen eten, ik liet wel drinken staan ingeval zij het wilden, maar uit zichzelf deed zij het niet. Sterkte ermee
Door conleeuw
#459816
senadance schreef: hij si anders levendig genoeg, speelt en zeurt om eten maar noppes voor hem op het moment.
nou ik hoop maar dat het snel over is. Gelukkig is hij niet echt ziek, buiten het feit dat hij overgeef dan :P
Door senadance
#460293
zo sinds gisterenavond niet meer gespuugd
Vanmorgen een moordshonger, dus heb ik hem een klein beetje mix rijst met kip van BIBI gegeven...tot nog toe gaat het prima, he...he... dat is ook weer achter de rug.
Door Madame
#460294
Gelukkig dat het weer wat beter gaat. Je maakt je toch zorgen. Lekker vandaag hele kleine beetjes eten geven en maar hopen dat alles er in blijft.
Door conleeuw
#460301
senadance schreef: zo sinds gisterenavond niet meer gespuugd
Vanmorgen een moordshonger, dus heb ik hem een klein beetje mix rijst met kip van BIBI gegeven...tot nog toe gaat het prima, he...he... dat is ook weer achter de rug.
Nou dat is een opluchting, hoop dat het goed blijf gaan vandaag, hier was het ook de volgende dag over
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door