Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door James
#458055
Mijn 2 katten thuis heb ik over en eten graag een hapje Carnibest en daarbij een lekker visje, of gemalen kwartel, parelhoen e.d. Bij mijn mams heb ik ook een aantal katten gehuisvest en die willen het dus niet eten. Is Carnibest misschien niet zo lekker voor katten? Mijn moeder raakt al in de stress als de katten niet eten, dus even een paar dagen proberen wil ze gewoon niet doen. Tsja, wat kan ik daar nou toch aan doen als ze dat niet wil...

Is het misschien zo dat Carnibest gewoon niet zo goed valt bij katten?
Door Ine
#458063
Mengen? Eerst veel blik + een pietsje Carnibest. Zodra ze daar lekker van eten, iets meer Carnibest! Heel langzaam en veel geduld!!
Heb hier een kat, die sinds 2 mnd Carnibest eet en die zet ik het al meer als een jaar voor. :-X
Mijn zoon kwam hier met 5 katten, waarvan er nog steeds 1 van weigert. We zijn ook pas 4mnd bezig met die sufferd! ;)
Door Lizzy
#458152
Mijn kat eet het inderdaad niet. Niet en nooit. En als ik het meng, laat ze het staan..... Ze eet wel Bandit en Bibi. Dus tja, als ze het ene merk niet eten, wil het duidelijk niet zeggen dat ze het andere merk ook niet eten!
Door jeanne
#458163
oh, hier nog zo'n rare kat.
eerst vrat ie als een uitgehongerde wolf carnibest, en nu opeens blieft meneer het niet meer.
heb ik vanochtend rodi in het bakje gedaan, vreet ie alles ineens op ::)
ik probeer over een tijdje wel weer de carnibest, als ie op de rodi is uitgekeken :P
katten.................zucht
ze zijn nog eigenwijzer dan een bassethound ::)
Door Marieke
#458364
Met veel proberen en wisselen en mengen kom je er uiteindelijk wel, maar het kost een hoop moeite als je lastige eters hebt. Uiteindelijk wel heel erg de moeite waard !
Door James
#467319
Tsja, was mijn moeder maar zo flexibel, maar ik denk niet dat ze de moeite gaat nemen om het te mengen. Ze vertelde dat ze helemaal in de stress schoot ervan omdat ze het niet aten... Pffff is dat mijn moeder... ::)

Een ander merk kan natuurlijk wel de oplossing zijn, maar ze zijn allemaal zo duur. En Carnibest wil ik groot gaan inkopen... :-\ Ik zal nog eens vragen of ze een poging doet met Bibi... En als dat niet lukt, vrees ik dat ze gewoon pech hebben. De katten hierheen halen is gewoon zielig, want ze haten honden en tsja, honden zijn mijn broodwinning.
Ik zal nog eens een promotend praatje doen bij mams met een ander merk...
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door