Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#456969
Onlangs kreeg ik weer twee mooie oude poedelboekjes. In een staan de meest vreselijke dingen over opvoeding en voeding. Er zat ook een briefje met een puppie menu in. Het arme beest is opgegroeid op warme melk met honing, havermout en druivensuiker. In het andere boekje uit 1978 staat: 'Wat betreft de voeding geldt zoals voor alle honden: poedels zijn vleeseters! Geef het hem dan ook. Men beleeft meer plezier aan geld uitgeven aan de slager dan aan de dierenarts!' ;D Goed boekje hè?
Door Truus
#456973
Doe oude boekjes zijn zo gek nog niet, sommigen dan he ;).
Hier heb ik ook een oud boekje uit de jaren 70. Daat staat alles in over versvlees en rauwe vleesbotten.
De brokkenindustie was toen nog niet zo aan zet ;)
Door Doedels
#457624
Lizzy schreef: Wie heeft dat laatste boekje geschreven? Jan van Rheenen misschien?
Nee, A.C. de Wind-Nunnikhoven. Zij deed in die tijd de pupbemiddeling van de poedelclub. Er staat ook in dat je een voedingsfolder voor dwergpoedels van 2-6 maanden kunt opvragen. Ik ga er achteraan of de tekst daarvan nog is te achterhalen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door